کد خبر : 220160
تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 17:40
-

اصولى: دیدار با آرژانتین بسیار مفید و تاثیرگذار است/برنامه مناسبی برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته شده است

اصولى: دیدار با آرژانتین بسیار مفید و تاثیرگذار است/برنامه مناسبی برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته شده است

سخنگوی فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال از آخرین وضعیت برنامه ریزی برای تیم ملی فوتسال گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، به گفته احسان اصولى رییس کمیته فوتسال بر اساس توافق صورت گرفته تیم هاى ملى فوتسال دو کشور دو بازى دوستانه در پیش خواهند داشت.
اصولى در این خصوص گفت:پیرو مذاکرات صورت گرفته و تعامل فدراسیون هاى دو کشور ایران و آرژانتین مقرر شد تیم ملى ایران در روزهاى هشتم و دهم جولاى ١٧ و ١٩ تیرماه در کشور آرژانتین به مصاف تیم ملى فوتسال این کشور برود.
وى افزود:با توجه به اهمیت برگزارى بازى هاى تدارکاتى با تیم هاى قدرتمند و مدعى مذاکرات خوبى در این راستا صورت گرفت که خوشبختانه نتیجه بخش بود. این دو بازى تدارکاتى مى تواند در مسیر آماده سازى تیم ملى فوتسال جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در کویت بسیار مفید و تاثیرگذار باشد و امیدواریم به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت:فدراسیون تلاش می کند با وجود موانع و محدودیت های موجود برنامه آماده سازی تیم های ملی در تمامی سطوح و رشته ها به خوبی دنبال شود، برنامه ریزی بازی های تیم ملی فوتبال بزرگسالان ادامه دارد، برنامه مناسبی برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته شده و برنامه آماده سازی تیم های ملی امید و نوجوانان هم با پیگیری کمیته ها جوانان و بین الملل پیگیری و اجرا می شود.

منبع:فدراسیون فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.