کد خبر : 220257
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 12:42
-

یاری: اختلاف در فدراسیون سرمربیگری تیم ملی فوتسال را از من گرفت

یاری: اختلاف در فدراسیون سرمربیگری تیم ملی فوتسال را از من گرفت

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق گفت: به دلیل اختلاف نظر میان مسوولان فدراسیون، شرایط حضور در تیم ملی فوتسال زنان کشورم برایم مهیا نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شهناز یاری در خصوص قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان عراق اظهار داشت: به دلیل اختلاف بین مسوولان فدراسیون فوتبال، شرایط حضور در تیم ملی فوتسال زنان کشورم برایم مهیا نشد و پس از آن پیشنهادهایی از تیم‌های باشگاهی و پیش از عید نوروز از فدراسیون فوتبال عراق داشتم. پس از بررسی گزینه‌ها تصمیم گرفتم تا این چالش جدید را با تیم ملی فوتسال عراق تجربه کنم.

وی افزود: پس از مطرح شدن شرایط ۲ طرف، به همراه همکارانم راهی عراق شدم و قرارداد بستم و چند روزی است که تمرینات را در این کشور آغاز کردیم و در حال تست‌گیری از بازیکنان هستیم. تنها مشکل این است که زمان زیادی برای حضور در بازی‌های غرب آسیا در عربستان نداریم و فوتسالیست‌ها باید در کمتر از یک ماه خود را برای این بازی‌ها آماده کنند؛ بیشتر بازیکنان تیم ملی فتسال زنان عراق محصل و دانشجو هستند و در دوران امتحانات به سر می‌برند و در این زمینه به مشکل برخوردیم و این موضوع کار ما را دشوار می‌کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال زنان با اشاره به اینکه مسوولیت سختی را پذیرفتم، گفت: با توجه به پیشنهاداتی که داشتم ترجیح دادم تا چالش جدیدی را تجربه و به بازیکنان عراقی منتقل کنم. آنها نسبت به بازیکنان ایران از نظر سطح تکنیکی در شرایط پایین‌تری قرار دارند؛ اما از نظر قدرت بدنی و فیزیکی بازیکنان جنگنده و محکمی هستند و استعداد خوبی دارند، ولی باید با برنامه‌ریزی بلندمدت و برگزاری دیدارهای دوستانه ضعف تاکتیکی‌شان را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: باید شاگردانم را در شرایطی قرار دهیم تا دیدارهای دوستانه را تجربه کنند و این امکان در کشور خودمان فراهم است. به دلیل آنکه تیم‌های خوب و زیادی داریم، بنابراین ایران را انتخاب کردیم تا بازیکنان عراق را در این شرایط محک بزنیم. تیم ملی فوتسال زنان عراق فاصله زیادی با تیم ملی فوتسال بانوان ایران دارد و آنها در ابتدای راه هستند.

یاری یادآور شد: بازیکنان عراقی سال‌های زیادی است که در تیم‌های باشگاهی فوتسال بازی می‌کنند اما تیم ملی زنان آنها به صورت رسمی شکل نگرفته بود و اولین بار است که این اتفاق رخ داده و به طور قطع ایرادها و اشکالاتی در شروع کار وجود دارد و با توجه به تجربیاتی که طی سال‌ها کار کردن به دست آوردیم، می‌توانیم ساختار فوتسال این کشور را شکل دهیم. کمیته فوتسال و وزارت ورزش این کشور که وزیر فوتبالی دارد، حامی تیم ملی هستند و به طور حتم فوتسال این کشور رشد خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.