کد خبر : 220319
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 22:57
-

همه بازیکنان آزاد شدند

افضل : برخی دوست نداشتند در فوتسال تیم‌داری کنیم/ پیشنهادی برای مربیگری داشته باشم، بررسی می کنم

افضل : برخی دوست نداشتند در فوتسال تیم‌داری کنیم/ پیشنهادی برای مربیگری داشته باشم، بررسی می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، عضو هیئت‌مدیره سپاهان گفت: از نتایج تیم در فصل گذشته راضی هستم؛ اما برخی افراد در هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند که تیم‌داری کنیم یا نکنیم. برخی از آن‌ها دوست ندارند در فوتسال تیم‌داری کنند که این مشکل من نیست و اگر کاری به صورت اجبار باشد، بی‌فایده است.   «علی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، عضو هیئت‌مدیره سپاهان گفت: از نتایج تیم در فصل گذشته راضی هستم؛ اما برخی افراد در هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند که تیم‌داری کنیم یا نکنیم. برخی از آن‌ها دوست ندارند در فوتسال تیم‌داری کنند که این مشکل من نیست و اگر کاری به صورت اجبار باشد، بی‌فایده است.

 

«علی افضل» در رابطه با انحلال تیم فوتسال سپاهان، اظهار کرد: سال گذشته در باشگاه سپاهان بحثی مبنی بر تیم‌داری در فوتسال اعلام شد که سعی کردیم یک تیم از بازیکنان اصفهانی تشکیل دهیم و در آخر فصل هم آن‌ها نتیجه قابل قبولی کسب کردند. امسال نیز تیم‌داری در فوتسال توسط هیئت مدیره تصویب شد، اما متأسفانه مواردی پیش آمد که گفتند تیم‌داری نکنیم؛ من نیز موافقت کردم و گفتم هر جور صلاح می‌دانید. می‌خواستیم برای فوتسال اصفهان کاری انجام دهیم که نشد.

 

وی ادامه داد: از نتایج تیم در فصل گذشته راضی هستم، اما برخی افراد در هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند که تیم‌داری کنیم یا نکنیم. برخی از آن‌ها دوست ندارند در فوتسال تیم‌داری کنند که این مشکل من نیست و اگر کاری به صورت اجبار باشد بی‌فایده است. قصد داشتیم برای بازیکنان اصفهانی کاری انجام دهیم که علاقه برخی از افراد به رشته‌های دیگر بود.

 

عضو هیئت مدیره سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه تکلیف بازیکنان چه می‌شود، تصریح کرد: این بازیکنان آزاد به حساب می‌آیند و می‌توانند به هر تیمی خواستند اضافه شوند.

 

افضل با بیان اینکه اگر تیم‌داری سپاهان در فوتسال ادامه دار بود، فوتسال اصفهان پیشرفت می‌کرد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های زیادی برای بانوان و آقایان فوتسالی داشتیم که تعداد زیادی از مربیان و بازیکنان مشغول می‌شدند، اما بعضی افراد تمایل ندارند تیم فوتسال باشد.

 

وی افزود: ورزش نیاز به هزینه دارد که باید بودجه‌ای برای آن قرار داد، البته تیم فوتسالی که تشکیل داده بودیم هزینه زیادی نداشت، اما فکرمی‌کنم این مقدار برای بعضی‌ها زیاد بود. حقیقت این است که برای ورزش اصفهان ناراحت هستم، بعضی‌ها به خاطر علاقه شخصی اجازه ندادند کاری برای ورزش استان انجام دهیم.

 

عضو هیئت مدیره سپاهان درخصوص مربیگری در فوتسال، گفت: درحال‌حاضر پیشنهادی ندارم که اگر پیشنهادی از جانب تیم‌ها شود، آن را بررسی و اگر مناسب بود قبول می‌کنم.

منبع:ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۴

کریمی چراغ خاموش با رابطه راه رو برا قهرمانی گیتی صاف میکنه ولی بالاخره دستشون رو میشه خدایی هم هست

طرفدار حقيقت پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

آقای کریمی تا دلارای سال ٩۶ چی بگن
الانم اگه نگهت داشتن در درجه اول بخاطر التماسات بوده
در درجه دوم بخاطر کمکات برای منحل کردن تیم قدرتمند سپاهان بوده
چون گیتیا احساس ترس داشتن