کد خبر : 220313
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 22:45
-

صعود می کردیم، به جمع هشت تیم می رفتیم

مرتضایی :بهترین نتایج نه سال اخیر را کسب کردیم / ۵ بازیکن کلیدی ما در مسابقات مقدماتی حضور نداشتند

مرتضایی :بهترین نتایج نه سال اخیر را کسب کردیم / ۵ بازیکن کلیدی ما در مسابقات مقدماتی حضور نداشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: با همه مشکلاتی که برای تیم ملی فوتسال افغانستان وجود داشت، اما این تیم توانست بهترین نتیجه ۹ سال اخیر خود را کسب کند. مجید مرتضایی پس از فسخ قراردادش با تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: در بند قراردادی که من با فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: با همه مشکلاتی که برای تیم ملی فوتسال افغانستان وجود داشت، اما این تیم توانست بهترین نتیجه ۹ سال اخیر خود را کسب کند.

مجید مرتضایی پس از فسخ قراردادش با تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: در بند قراردادی که من با فدراسیون فوتبال افغانستان امضا کردم مدت قراردادم تا پایان جام ملت‌های آسیا بود و بعد از آن بازی‌ها باید راجع به ادامه همکاری صحبت می‌کردیم. در پایان مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها که در قرقیزستان بود مسئول کمیته فوتسال و معاونت ورزش افغانستان در آنجا به من گفتند هم چنان در این تیم خواهم بود و حتی از من خواستند که برنامه‌های آینده خودم را ارائه دهم، تا اینکه هفته گذشته بدون اینکه خبری به من بدهند متوجه شدم قراردادم را یک طرف فسخ کردند.

 

تیم ملی فوتسال افغانستان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در گروه دوم با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و نپال همگروه بود و در پایان نتوانست جواز صعود به مرحله اصلی این مسابقات را کسب کند.

 

کار کردن در تیم ملی افغانستان کلاف پیچیده‌ای است

کار کردن در تیم ملی افغانستان یک کلاف پیچیده‌ای است و مشکلات این تیم یکی ۲ تا نیست، حتی برای اردو زدن در خارج از افغانستان به دلیل مشکلاتی که در روادید بازیکنان وجود داشت نتوانستیم جایی برویم. با همه این مشکلات تیم ملی فوتسال افغانستان موفق شد، بهترین نتیجه ۹ سال اخیر خود را کسب کند. درست است که این تیم به جام ملت‌ها صعود نکرد، اما تا به حال برابر تاجیکستان نتوانسته بود مساوی کند و به هیچ تیمی هم تا حالا ۸ گل نزده بود، اما توانستیم نپال را ۸ بر یک شکست دهیم.

 

مجید مرتضایی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی افغانستان را بر عهده داشت و نتوانست این تیم را به مرحله نهایی که مهر امسال به میزبانی کویت برگزار می‌شود، برساند. این مربی ایرانی پیش از این سابقه حضور در تیم فرش آرای مشهد را داشت.

 

 ۵ بازیکن کلیدی ما در مسابقات مقدماتی حضور نداشتند، مثلا اکبر کاظمی که فوتسال خود را از فرش آرا شروع کرد و از شاگردان خودم بود، ۷ ماه پیش در رقابت‌های لیگ دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی شد و اگر مصدوم نمی‌شد قطعا به تیم ملی فوتسال افغانستان کمک زیادی می‌کرد. به نظر من اگر افغانستان به جام ملت‌ها صعود می‌کرد قطعا تا ۸ تیم پایانی بالا می‌آمد، اما به خاطر همان مشکلاتی که عرض کردم این تیم نتوانست نتیجه مناسب را کسب کند. در هر صورت این تیم لیاقت صعود به مرحله اصلی جام ملت‌ها را داشت، اما متاسفانه شانس با ما یار نبود.

 

فدراسیون فوتبال افغانستان بعد از رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها اعلام کرد که این تیم با ۴ امتیاز بعد از ازبکستان و تاجیکستان سوم شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در مقایسه با تیم ملی فوتسال تاجیکستان از صعود به جام ملت‌های آسیا باز ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.