کد خبر : 220349
تاریخ انتشار : جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 13:02
-

صانعی: از مس جدا شدم تا مربی بعد بهانه نداشته باشد/تیم جوانان نامحرم بود

صانعی: از مس جدا شدم تا مربی بعد بهانه نداشته باشد/تیم جوانان نامحرم بود

علی صانعی که از سرمربیگری تیم فوتسال مس سونگون کنار رفت، اتفاقاتی که منجر به تغییر در این تیم شد را توضیح و به احتمال بازگشتش به تیم جوانان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی صانعی ، در خصوص تغییرات رخ داده روی نیمکت تیم فوتسال مس سونگون و جدایی او که با انتخاب اسماعیل تقی پور همراه شد، گفت: یکی از دلایل اصلی که من تیم مس را انتخاب کرده بودم، شناختی بود که از آقای کافی مدیرعامل باشگاه داشتم. او یک مدیر توانمند، شایسته و اخلاق مدار است. وقتی کار را شروع کردیم متوجه شدیم سیاست‌های باشگاه تغییر کرده است و افراد دیگری در حال دخالت بودند.

وی افزود: تجربه ام می‌گفت با این وضعیت احتمال موفقیت در تیم مس در آینده کم می‌شود. هدف ما برای این فصل کسب عنوان قهرمانی بود. اگر اتفاقی در جریان کار رخ می‌داد و این شرایط ادامه داشت، قطعاً ضرر می‌کردیم. من هم از مس جدا شدم تا مربی بعد بهانه‌ای نداشته باشد و تیم را مطابق میل خودش ببندد. الان هم به اندازه کافی فرصت وجود دارد. ما قرارداد چند بازیکن را تمدید کردیم و هنوز خیلی از تیم‌ها کار خود را شروع نکرده‌اند.

صانعی که پیش از حضور در مس، سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران بود خاطرنشان کرد: معوقات زیادی از فدراسیون داشتم. رقم این معوقات زیاد نبود ولی در دو سال، دریافتی‌های ما بسیار کم بود. در مقابل چند باشگاه پیشنهاد دادند که شرایطم به شرایط تیم مس بخصوص با حضور آقای کافی نزدیکتر بود. وقتی سیاست‌های باشگاه تغییر کرد بهتر بود در محیط دوستانه از مس جدا بشوم.

سرمربی سابق تیم جوانان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا امکان بازگشتش به این تیم و کار مجدد در عرصه ملی وجود دارد؟ گفت: فعلاً که صحبتی نشده است. بحث اصلی، مطالبات ما بود که باید دید آیا می‌خواهند این مطالبات را بدهند یا نه. دیگر خجالت می کشم در این مورد صحبت کنم. بعداً متوجه شدیم در فدراسیون فوتبال چه پول‌هایی جابجا شده است. انگار فقط تیم جوانان نامحرم بود که پولی دریافت نکرد. ما سه سال کار کردیم ولی پولی نگرفتیم. آخرین بار هم تیم را به تورنمنت کافا و تایلند بردیم. ان شاءالله بعد از مجمع فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۰ خرداد، مطالبات تیم جوانان را هم بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.