کد خبر : 220413
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 11:27
-

عراقی زاده: جدایی سنگ سفیدی توافق دوطرفه بود/نقل و انتقالات گیتی پسند ادامه دارد

عراقی زاده: جدایی سنگ سفیدی توافق دوطرفه بود/نقل و انتقالات گیتی پسند ادامه دارد

قائم مقام گیتی پسند از وضعیت تیم فوتسال این باشگاه گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باشگاه گیتی‌پسند خودش را برای یک سال جذاب ورزشی و حضور در سطح نخست فوتسال و والیبال کشور آماده می‌کند تا مانند همیشه به‌عنوان یک مدعی در کنار سایر رقیبان تلاش کند.

«محمدحسین عراقی‌زاده» قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند درخصوص تیم فوتسال این باشگاه و شرایط‌شان برای فصل جدید اظهار کرد: طبق لیست محمد کشاورز برای فصل جدید با نفراتی که مدنظر ایشان بود تمدید کردیم و چند بازیکن جدید به خدمت گرفتیم. تا به این لحظه با ۱۲ بازیکن برای فصل جدید به توافق رسیدیم و تمرینات‌مان برای آماده‌سازی فصل جدید از امروز آغاز می‌شود. باید دید در روزهای آینده برای مهیا شدن گیتی‌پسند در فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال چه اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

وی در رابطه با جدایی سنگ‌سفیدی از تیم افزود: قرارداد «محمدرضا سنگ‌سفیدی» با تیم فوتسال گیتی‌پسند به اتمام رسید و ترجیح دو طرف بر این بود تا به همکاری پایان دهیم. مشکل خاصی وجود نداشت و فقط براساس پایان یافتن قرارداد وی با گیتی‌پسند، سنگ‌سفیدی از جمع ما جدا شد. وی مانند سایر بازیکنان در فصل گذشته برای رسیدن گیتی‌پسند به عنوان قهرمانی زحمات زیادی در تیم کشید؛ در نهایت از گیتی‌پسند جدا شد. البته نمی‌دانیم که قرار است پس از این، سال آینده در کدام تیم حضور داشته باشد.

قائم‌مقام گیتی‌پسند در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فوتسال گیتی‌پسند باز هم بازیکنان جدیدی به‌خدمت خواهد گرفت یا خیر تصریح کرد: اکثر بازیکنان فصل گذشته را برای سال جدید حفظ کردیم و چند بازیکن جدید از تیم‌های مس سونگون، شهروند ساری و سن‌ایچ ساوه به خدمت گرفتیم. نقل‌وانتقالات باشگاه کماکان ادامه دارد و بر اساس نظرات محمد کشاورز اگر بازیکن جدیدی مدنظر وی باشد برای مذاکره با آن بازیکن اقدام خواهیم کرد؛ البته تا این لحظه محمد کشاورز هنوز بازیکن جدیدی برای اضافه‌شدن به گیتی‌پسند به ما اعلام نکرده است.

عراقی‌زاده درباره هدف گیتی‌پسند برای فصل آینده لیگ‌برتر فوتسال خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند در سال‌های متوالی در سطح نخست فوتسال ایران بوده، کسب چهار قهرمانی و نایب‌قهرمانی‌های متعدد، نشان‌دهنده این است که گیتی‌پسند هر سال با هدف قهرمانی پا به لیگ‌برتر می‌گذارد. امسال نیز قطعاً کار سختی داریم اما تلاش می‌کنیم تا از عنوان قهرمانی‌مان در فصل گذشته دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.