کد خبر : 220573
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 12:34
-

تقی پور در فوتسال کشور شناخته شده هستند

سنگ‌سفیدی: قطعا نائب قهرمانی برای مس ناکامی محسوب می‌شود/ پیراهن این تیم برای هر بازیکنی آرزو است

سنگ‌سفیدی: قطعا نائب قهرمانی برای مس ناکامی محسوب می‌شود/ پیراهن این تیم برای هر بازیکنی آرزو است

ملی‌پوش فوتسال کشورمان با اشاره به نائب قهرمانی مس سونگون در فصل گذشته لیگ برتر گفت: تیمی که چهار دوره پیاپی قهرمان شده است قطعا نائب قهرمانی برای آن ناکامی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، ملی‌پوش فوتسال کشورمان با اشاره به نائب قهرمانی مس سونگون در فصل گذشته لیگ برتر گفت: تیمی که چهار دوره پیاپی قهرمان شده است قطعا نائب قهرمانی برای آن ناکامی محسوب می‌شود.

محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص بازگشت خود به تیم مس سونگون اظهار داشت: من سه سال در خدمت باشگاه گیتی‌پسند بودم که در فصل گذشته موفق شدیم قهرمان لیگ برتر شویم. یکسال خیلی خوب در این تیم داشتم و جا دارد از آقای علی جنتی تشکر کنم. ایشان بدون هیچ چشم‌داشتی در فوتسال هزینه می‌کنند و به شخصه به‌عنوان کوچک‌ترین عضو فوتسال ممنون‌ زحمات‌شان هستم.

وی افزود: شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که نتوانستم با گیتی‌پسند ادامه دهم و از این جدا شده و به خانه خودم بازگشتم. مس سونگون پرافتخارترین تیم ایران و آسیا بوده و پوشیدن پیراهن این تیم برای هر بازیکنی آرزو است. من با فخر این لباس را خواهم پوشید و خداراشکر می‌کنم که افتخار بازی در مس دوباره نصیبم شد.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان با اشاره به نائب قهرمانی مس سونگون در فصل گذشته لیگ برتر گفت: تیمی که چهار دوره پیاپی قهرمان شده است قطعا نائب قهرمانی برای آن ناکامی محسوب می‌شود. به نظرم شاکله اصلی مس حفظ شده و تلاش خواهیم کرد تا نتایج خوبی کسب کرده و به ریل قهرمانی بازگردیم.

سنگ‌سفیدی در مورد کار کردن با اسماعیل تقی‌پور یادآور شد: آقای تقی‌پور پیش از این با مس سونگون قهرمان لیگ برتر و نائب قهرمان آسیا شده‌اند و در فوتسال کشور شناخته شده هستند. ایشان شناخت کاملی از تیم و بازیکنان دارند و فکر می‌کنم بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم مس سونگون بودند.

بازیکن جدید تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خاتمه تأکید کرد: خوشبختانه تیم خوبی داریم که تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. خیلی امیدوارم که بتوانیم قهرمانی را به مردم آذربایجان و ورزقان برگردانیم و بار دیگر باعث شادی و شور این مردم عزیز شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.