کد خبر : 220581
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 9:35
-

سرمربی بنفیکا در گفتگو با Fut5al :

از طیبی راضی‌ام و عاشق او هستم/ ناراحتی طیبی از من طبیعی بود/ انتخاب روچا یک تصمیم تاکتیکی بود

از طیبی راضی‌ام و عاشق او هستم/ ناراحتی طیبی از من طبیعی بود/ انتخاب روچا یک تصمیم تاکتیکی بود

سرمربی بنفیکا پرتغال گفت: رابطه بسیار خوبی با حسین طیبی دارم و عاشق خصوصیات فنی و روحیه جنگندگی او هستم.

پولپیس سرمربی اسپانیایی بنفیکا پرتغال در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال گفت: تا آنجا که من می‌دانم چیزهایی که در مورد طیبی دیدم و گفته شده درست نیست چون نه با طیبی مشکلی دارم و نه اینکه باشگاه گزینه‌ای برای جایگزینی او در نظر گرفته است. 

 

او تاکید کرد: من مقابل اسپورتینگ در دربی لیسبون بنا به مسائل تاکتیکی تصمیم گرفتم به روچا به جای طیبی بازی بدهم و این طبیعی بود که طیبی از من آن روز ناراضی باشد اما این دو، دو بازیکن متفاوت هستند. مسئله اینجاست که من بازیکن راس چپ پا نیاز داشتم و روچا چپ پاست اما حسین طیبی، راس راست پا است. 

 

پولپیس با اشاره به حضور پر تعداد طیبی در بازی‌های بنفیکا در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا تصریح کرد: در لیگ قهرمانان من همیشه از طیبی استفاده کردم، شما تعداد بازی‌های طیبی را در بنفیکا بشمارید. تعداد گل‌های بیشمار و پاس گل‌های او را هم در زمان سرمربیگری من بشمارید. او یک بازیکن تاثیرگذار است و من از او بسیار راضی هستم. 

 

سرمربی بنفیکا متذکر شد: اکنون ژاکاره هم که پرتغالی و راست پا و هم پست با طیبی است نیز بنا به تاکتیک تیم به بازی گرفته می‌شود چون تصمیمات فنی تعیین می‌کند چه بازیکنی چه موقعی در لیگ بازی می‌کند. با همین تصمیم فنی شما اگر آمار طیبی را امسال نسبت به سال‌های قبل مقایسه کنید متوجه می‌شوید امسال چقدر بیشتر نسبت به سال‌های گذشته گل زده و گل ساخته و عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته است. 

وی در پاسخ به احتمال جدایی طیبی از بنفیکا گفت: در مورد ماندن یا رفتن بازیکن هم من و هم باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنیم. من به طیبی علاقه دارم و از او بسیار راضی هستم اما از بابت میزان دستمزد و رقم قرادادش باشگاه تصمیم گیرنده است و من در این مورد دخالتی ندارم. باشگاه قراردادها را بررسی و پس از مذاکره تصمیم‌گیری خواهد کرد با کدام بازیکن تمدید کند و کدامیک می‌تواند برود. 

 

پولپیس خاطرنشان کرد: من هم به شخصه یکسال دیگر با بنفیکا قراداد دارم و باشگاه هم از همکاری با من راضی است؛ البته که عنوان هم برای باشگاه بنفیکا حائز اهمیت است. 

 

وی در خصوص شایعات حضور احتمالی طیبی در لیگ اسپانیا نیز گفت: چیزهایی در مورد اینکه طیبی از لیگ اسپانیا پیشنهاد دریافت کرده و حتی اسم هم از یک باشگاه نیز آورده شده را شنیده‌‌ام ولی همه این اخبار غیررسمی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.