کد خبر : 220605
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 14:03
-

هاشم‌زاده: بدشانس بودیم که با ایران در جام ملت‌های فوتسال همگروه شدیم

هاشم‌زاده: بدشانس بودیم که با ایران در جام ملت‌های فوتسال همگروه شدیم

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا و جهان است و ما بدشانس بودیم که با این تیم همگروه شده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد هاشم‌زاده سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص همگروه شدن تیمش با ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲، اظهار داشت: به‌نظرم گروه A یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست. ایران که یکی از بهترین تیم‌های آسیا و جهان است. لبنان همیشه مدعی بوده و چین تایپه هم نه خیلی ضعیف است و نه خیلی قوی. این از شانس بد ماست که با ایران همگروه شده‌ایم.

وی ادامه داد: همیشه به ایران از صمیم قبل عِرق دارم. ۲۰ سال به عنوان بازیکن و مربی در تیم ملی کشورم کار کردم. خیلی برایم سخت است که مقابل ایران قرار بگیرم اما بنا به قرعه و مسوولیتی که در تیم اندونزی دارم، مجبور هستم این کار را انجام دهم.

سرمربی تیم ملی اندونزی عنوان کرد: این اتفاق همیشه بوده و قرعه‌کشی دست ما نیست. امیدوارم بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. به نظرم بازی با ایران می‌تواند یک تجربه خوب برای ما باشد چرا که بازیکنان ما تجربه کافی برای بازی مقابل بازیکنان بزرگ و خوب را ندارند. دیدار با لبنان هم بیشتر فیزیکی است و اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد. 

قرعه‌کشی جام ملت‍‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ امروز انجام شد و در گروه C تیم‌های ایران، اندونزی، لبنان و چین تایپه با یکدیگر همگروه شدند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.