کد خبر : 220625
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 13:58
-

واکنش طیبی به حواشی با گل شماره۲۲ برای بنفیکا

واکنش طیبی به حواشی با گل شماره۲۲ برای بنفیکا

ستاره ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در جریان برتری مقابل لِئوئس موفق به گلزنی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در حالی که صحبت‌هایی مبنی بر دلخوری حسین طیبی از عدم حضور در دربی لیسبون منعکس شد، کاپیتان تیم‌ملی ایران و لژیونر ایرانی بنفیکا در دیدار این هفته تیمش باز هم خوش درخشید و بیست و دومین گل خود را برای این تیم در لیگ پلاکارد به ثمر رساند.

شب گذشته در ادامه مسابقات دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا در حالی که مثل همیشه حسین طیبی را در اختیار داشت، مقابل لئوئس، تیم هفتم جدول مرحله اول قرار گرفت.

یاران طیبی که در مرحله نخست لیگ برتر پرتغال در جایگاه دوم قرار گرفته بودند، در نخستین بازی دور حذفی این رقابت‌ها توانستند به پیروزی خارج از خانه مقابل لئوئس دست پیدا کنند و در آستانه صعود قرار بگیرند.

بنفیکا در شب درخشش حسین طیبی توانست به برتری ۳ بر یک مقابل لئوئس برسد تا شرایط بهتری برای بازی برگشت در لیسبون و راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال پرتغال داشته باشد.

حسین طیبی، ستاره ایرانی بنفیکا که صحبت از انتقال‌اش به لیگ برتر فوتسال اسپانیا هم وجود دارد، در شب پیروزی تیمش مقابل لئوئس توانست گل دوم را با شوت محکم در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند.

فوتسالیست ایرانی بنفیکا که پیش از این در مرحله نخست لیگ برتر پرتغال ۲۱ گل به ثمر رسانده و در نیمه نهایی جام حذفی نیز گلزنی کرده بود، در دیدار برابر لئوئس توانست آمار گل‌های خود را در فصل جاری بالا و بالاتر ببرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.