کد خبر : 220667
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 - 15:41
-

قرعه کشی لیگ با حضور سپاهان !

قرعه کشی لیگ با حضور سپاهان !

شنیده‌ها از سازمان لیگ فوتسال کشور حکایت از این دارد که جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتسال برای فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ یکشنبه _بیست‌ودوم خردادماه_ به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد زرند ایرانیان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، شنیده‌ها از سازمان لیگ فوتسال کشور حکایت از این دارد که جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتسال برای فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ یکشنبه _بیست‌ودوم خردادماه_ ساعت ۱۱ صبح در هتل پارس کرمان و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد زرند ایرانیان برگزار خواهد شد.

این درحالی است که تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال ۱۴ تیم هستند و به نظر می‌رسد هنوز سهمیه نهایی تیم‌های لیگ مشخص نشده است. نکته جالب توجه درخصوص تیم سپاهان انحلال شفاهی مسئولان این تیم است و تا اینجای کار دومین سهمیه اصفهان در لیگ برتر فوتسال به فروش نرفته و باید دید مدیران این تیم درنهایت چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد. این انحلال درصورتی اتفاق افتاده که مسئولان سازمان لیگ هنوز سپاهان را جزو تیم‌های حاضر در لیگ بعدی فوتسال به شمار آورده‌اند و مشخص نیست آیا تیم دیگری جایگزین آن خواهد شد یا تیم فوتسال سپاهان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

منبع:ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.