کد خبر : 220840
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 9:13
-

گزارش تصویری دوم / فوتسالی ها در مجمع فدراسیون فوتبال

گزارش تصویری دوم / فوتسالی ها در مجمع فدراسیون فوتبال

گزارش تصویری دوم حضور فوتسالی ها در مجمع فدراسیون فوتبال که روز گذشته در هتل المپیک تهران برگزار شد را ببنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، گزارش تصویری دوم حضور فوتسالی ها در مجمع فدراسیون فوتبال که روز گذشته در هتل المپیک تهران برگزار شد را ببنید.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، فوتسال در مجمع دارای ۹ نماینده خواهد بود که این نمایندگان در بخش باشگاه‌ها طبق قهرمانی در سال منتهی به مجمع تعیین می‌شوند.

سه باشگاه برتر در لیگ مردان، دو باشگاه برتر در لیگ زنان، کاپیتان و سرمربی تیم ملی مردان و کاپیتان و سرمربی تیم ملی زنان تشکیل دهنده نمایندگان فوتسال در مجمع هستند.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال مردان، تیم‌های گیتی پسند، مس سونگون و کراپ الوند به ترتیب اول تا سوم شدند و بر این اساس در مجمع فردا حاضر خواهند بود.

در لیگ برتر فوتسال زنان، با توجه به زمان اتمام لیگ تیم‌های نفت و سایپا قهرمان و نایب قهرمان شدند و نمایندگان این تیم‌ها در مجمع حضور می‌یابند.

وحید شمسایی و حسین طیبی سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال مردان ایران هستند که جواز شرکت در مجمع را دارند. البته طیبی که در تیم بنفیکا پرتغال بازی می‌کند و این روزها درگیر بازی‌های پلی آف لیگ پرتغال است، نتوانست به مجمع بیاید و به جای او، محمدرضا سنگ سفیدی کاپیتان دوم ایران به مجمع می‌رود.

این سهمیه در تیم ملی زنان متعلق به فروزان سلیمانی و فرزانه توسلی به عنوان سرمربی و کاپیتان است که با تیم ایران در تورنمنت کافا حضور داشتند.

منبع:فارس، ایرنا، yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.