کد خبر : 221255
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 11:33
-

تیم متوسط و اقتصادی مشهد با قدرت به لیگ می آید!

تیم متوسط و اقتصادی مشهد با قدرت به لیگ می آید!

فرش‌آرا که یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های فوتسال ایران محسوب می‌شود، تمریناتش را از چند روز پیش آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم فوتسال فرش‌آرا که یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های فوتسال ایران محسوب می‌شود، تمریناتش را از چند روز پیش آغاز کرده است. این تیم که از نیم‌فصل سال گذشته هدایتش را به قدرت بهادری به‌عنوان مربی‌بازیکن سپرده، در این فصل هم قرار است به همین شیوه عمل کند.

بهادری که برای اولین‌بار قرار است تیمی را خودش ببندد و راهی لیگ کند، تغییراتی در ترکیب بازیکنان و کادرفنی داده که مهم‌ترین آن جدایی علی رحیمی، دروازه‌بان کاشانی تیم، و پیوستن جلیل دوران، مربی بدن‌ساز شیرازی سابق تیم‌ملی، است. این مربی موسپیدکرده که سال‌ها دستیار محمد ناظم‌الشریعه همشهری خودش در تیم‌ملی و چند تیم باشگاهی بود، امسال با نظر بهادری به مشهد آمده است تا بار تیم در فصل بدن‌سازی را به دوش بکشد. فرش‌آرایی‌ها سال گذشته سه بازیکن رباط‌پاره دادند و این شاید مهم‌ترین دلیلی باشد که بهادری خواسته است از یک مربی بسیار باتجربه در فصل مهم بدن‌سازی استفاده کند.

درباره دوران گفته می‌شود مأموریتش فعلا فقط در همین مقطع است و شاید در ادامه فصل کنار تیم نماند، اما از آنجایی که ظاهرا مورد مالی بالایی ندارد، احتمال ماندنش در فرش‌آرا تا پایان فصل کم هم نیست. درباره بازیکنان هم غیر از علی رحیمی که رضایت‌نامه‌اش را به‌قصد تیم چیپس کامل گرفته است، اما گفته می‌شود قرار است به یکی از تیم‌های کرمانی برود، هاشم فرج‌زاده، سینا ممبینی و فرشاد کلاه‌کج هم از تیم رفته‌اند و به‌جای آن‌ها تاکنون علی اسعدی و بهمن جعفری، بازیکنان سابق فرش‌آرا، به این تیم برگشته‌اند و سعید ممبینی هم جای آن یکی ممبینی را که از تیم رفته، پر کرده است!

همه این‌ها درحالی است که فرش‌آرا امسال هم مثل بیشتر سال‌های گذشته مشکل مالی دارد و حتی چند هفته پیش بازهم مثل بیشتر سال‌های گذشته صحبت از کناره‌گیری این تیم از تیم‌داری در فوتسال مطرح شده بود، اما حالا ظاهرا همه‌چیز روبه‌راه شده و تمرینات این تیم آغاز شده است! در چند روز آینده احتمالا چند بازیکن دیگر هم به مجموعه فرش‌آرا اضافه می‌شوند و درنهایت مثل همه این سال‌ها تیمی اقتصادی و متوسط آماده حضور در لیگ خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.