کد خبر : 221326
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 13:27
-

اصولی: با فدراسیون اسپانیا مکاتبه کردیم/ در مورد صانعی تصمیم می‌گیریم/ منتظر تصمیم شمسایی برای تورنمنت تایلند هستیم

اصولی: با فدراسیون اسپانیا مکاتبه کردیم/ در مورد صانعی تصمیم می‌گیریم/ منتظر تصمیم شمسایی برای تورنمنت تایلند هستیم

رئیس کمیته فوتسال از جایگزینی دیدار با آرژانتین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احسان اصولی درباره احتمال لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با آرژانتین که در روزهای ۱۷ و ۱۹ تیر برنامه‌ریزی شده بود، اظهار داشت: همه کارهای این مسابقه و مکاتبات موردنظر انجام شده است. از فدراسیون فوتبال آرژانتین، لیست نفرات ما که باید به سفارت برای اخذ ویزا معرفی شود، نرسیده است و روابط بین‌الملل فدراسیون باید پیگیری کنند. 

 

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی فوتسال در صورت لغو دیدار با آرژانتین تصریح کرد: امروز (چهارشنبه) مکاتبه‌ای با فدراسیون فوتبال اسپانیا داشتیم و تورنمنت شش‌جانبه‌ای در تایلند برنامه‌ریزی می‌شود. تیم‌های آسیایی در این تورنمنت بازی می‌کنند و قرار بود بازی‌ها چند روز قبل از جام ملت‌های آسیا برگزار شود. سرمربی تیم ملی ابتدا مخالف بود و می‌گفت باید ۱۰ روز تا مسابقات آسیایی فاصله باشد. 

 

سرپرست کمیته فوتسال در ادامه گفت: مسئولان برگزارکننده با تغییر زمان مسابقات و ایجاد فاصله‌ای ۱۰ روزه تا جام ملت‌های آسیا موافقت کردند و حالا منتظر نظر شمسایی هستیم. زمان زیادی نداریم و می‌دانیم که تشریفات قانونی زمانبر است. مهلتی تعیین کردیم تا تکلیف ما مشخص شود. کارهای دیدار با اسپانیا و تورنمنت تایلند را هم جلو می‌بریم.

 

اصولی درباره کادر فنی وضعیت تیم فوتسال زیر ۱۹سال ایران پس از قطع همکاری با علی صانعی خاطرنشان کرد: در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد و به اطلاع همه می‌رسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.