کد خبر : 221323
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 12:23
-

حمله تند سرمربی اسبق تیم‌ملی به فدراسیون؛

شمس: اصولی را رئیس کمیته فوتسال کردید؛ مگر قحط الرجال است؟!/ چرا خودتان در هیات‌رئیسه پاداش می‌گیرید ولی پول سرمربی را نمی‌دهید؟/ شمسایی وقتش را تلف نکند

شمس: اصولی را رئیس کمیته فوتسال کردید؛ مگر قحط الرجال است؟!/ چرا خودتان در هیات‌رئیسه پاداش می‌گیرید ولی پول سرمربی را نمی‌دهید؟/ شمسایی وقتش را تلف نکند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال نسبت به تصمیمات و اقدامات اخیر فدراسیون فوتبال در خصوص فوتسال واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین شمس در مورد کمیته فوتسال و توانایی این کمیته برای برگزاری دیدارهای دوستانه تیم‌ملی فوتسال اظهار داشت: در ابتدا واقعا جای تاسف دارد برای فدراسیون فوتبال و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون که حکم سرپرستی کمیته فوتسال را به ریاست کمیته فوتسال تغییر داده است.

 

* اصولی چه رزومه خوب و قابل قبولی دارد برای ریاست کمیته فوتسال

سرمربی سابق فوتسال افزود: در فدراسیون فوتبال مگر قحط الرجال است. با توجه به این همه مدیران خوب ورزشی و پیشکسوتانی که در فوتسال داریم اصولی باید ریاست کمیته فوتسال شود. وی در مشهد که رئیس هیات فوتبال این استان هم است، چه رزومه خوب و قابل قبولی داشت که باید رئیس کمیته فوتسال شود. شما از پیشکسوتان فوتبال این استان سوال کنید ببینید این آقا چه بلایی بر سر فوتبال این استان و تیم پدیده آورده است.

 

*هیچ تیم ملی در رده‌‌های پایه وجود ندارد وقتی که ۳ سال حقوق کادر فنی پرداخت نشده

 

شمس ادامه داد: اصولی شب گذشته به طور زنده در رسانه ملی اعلام کرد که ما در رده‌های پایه فعالیت بسیار خوبی داشتیم و فدراسیون عملکرد قابل قبولی داشته است. واقعا در یک برنامه زنده و پرببینده  آنهم در رسانه ملی، این صحبت‌ها قابل تامل است. چگونه وی مدعی فعالیت خوب در ردهای پایه است که هیچ تیم ملی در رده‌‌های پایه وجود ندارد. وقتی ۳ سال است که حقوق و مزایای علی صانعی سرمربی تیم ملی جوانان و کادر فنی وی پرداخت نشده چگونه وی مدعی فعالیت فعال در این رده است؟

 

ریاست کمیته فوتسال باز هم به وعده‌‌های خود که پرداخت حق حقوق صانعی بود عمل نکرد

وی گفت: صانعی با توجه به اینکه از فدراسیون فوتبال حقوق و مزایای قبلی خود را طلبکار بود به خاطر عشق و علاقه به جوانان کشورش با درخواست فدراسیون که گفته بودند بعد از مسابقات کافا با شما تسویه حساب می‌‌‌‌کنیم، تیم زیر ۲۰ سال را به تورنمت کافا اعزام کرد بعد از این مسابقات وی همچنین با تیم ملی زیر۱۹ سال در تورنمت تایلند شرکت کرد در کافا قهرمان و در تایلند هم نائب قهرمان شدند اما متاسفانه بازهم به صانعی بی‌احترامی شد.

 

* هیچ گوش شنوایی در فدراسیون فوتبال وجود ندارد

شمس افزود: شما از کدام رده‌های پایه صحبت می‌‌‌‌کنید و مدعی هستید؟ تیمی رده پایه که اصلا وجود خارجی ندارد و تنها سرمربی این تیم هم به دلیل عدم پرداخت حقوق ۳ ساله خود استعفا داده است. در سفر تایلند منزل صانعی به سرقت رفت  وی چند بار در این وضعیت از فدراسیون درخواست حق و حقوش را کرد اما  باز هم هیچ گوش شنوایی وجود نداشت.

 

* چرا خودتان در هیات رئیسه پاداش می‌‌گیرید اما حقوق سرمربی تیم ملی پرداخت نمی شود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال عنوان کرد: سوالی که مطرح است چگونه اعضای هیات رئیسه فدراسیون از جمله شخص شما می‌‌توانید از فدراسیون پاداش خود را قبل از حقوق مربیان تیم ملی دریافت کنید؛ اما سرمربی تیم ملی یک کشور که ۳ سال شب و روز خود را در تیم ملی بوده و زحمت کشیده حقوش پرداخت نمی‌‌شود. جناب اصولی حرف‌های شما در رسانه ملی و دیگر رسانه ها  فرار رو به جلو و کاربرد داخلی برای فدراسیون فوتبال دارد.

 

*هزینه سفر هر نفر به آرژانتین بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است

وی همچنین در مورد بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با آرژانتین گفت: من از روز اول گفتم این دیدار برگزار نمی‌شود. همه به من تاختند سوالی که دارم آقایان پاسخ دهند؟ فدراسیون فوتبالی که حقوق سرمربی تیم ملی خود را ندارد پرداخت کند چگونه می‌‌‌تواند برای هر نفر بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه بلیط به آرژانتین را پرداخت کند؟

 

* شمسایی روی لیگ برتر تمرکز کند بهتر است

شمس در ادامه تصریح کرد: من فکر می‌‌‌کنم آقایان در فدراسیون فوتبال میدان آرژانتین را  با کشور آرژانتین اشتباه گرفته اند. سفر به آرژانتین میلیاردها تومان هزینه نیاز دارد این کشور در دورترین نقطه دنیا قرار دارد اعزام تیم ملی فوتسال به این کشور فقط  فرافکنی است. تیم ملی بزرگسالان فوتبال چند ماه دیگر باید در مسابقات جام جهانی قطر شرکت کند فدراسیون فوتبال هنوز نتوانسته هزینه سفر بازی‌‌‌های تدارکاتی این تیم را مهیا کند چگونه مدعی رفتن تیم ملی فوتسال به آرژانتین است؟ من فکر می‌کنم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال بجای بازی تدارکاتی روی لیگ برتر فوتسال تمرکز کند خیلی بهتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.