کد خبر : 221361
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 10:41
-

ترابیان در گفتگو با Fut5al :

بدعهدی تیم‌های آمریکای جنوبی مسبوق به سابقه است/ بازی با آرژانتین باید تبدیل به قرارداد می‌شد/ شاید جایگزین ایران را از قبل مشخص کرده‌اند

بدعهدی تیم‌های آمریکای جنوبی مسبوق به سابقه است/ بازی با آرژانتین باید تبدیل به قرارداد می‌شد/ شاید جایگزین ایران را از قبل مشخص کرده‌اند

رئیس سابقه کمیته فوتسال گفت: از اتفاقاتی که برای بازی دوستانه ایران و آرژانتین افتاده ناراحت هستم اما بدعهدی تیم‌های آمریکای جنوبی هم مسبوق به سابقه است.

عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: با یکی از دوستان که در مورد لغو احتمالی بازی ایران و آرژانتین صحبت می‌کردیم متوجه شدم که مکاتبات انجام شده بود و عزیزان زحمتشان را کشیده و آنچه از دستشان برمی‌آمده را انجام داده‌اند ولیکن کاش این توافق با آرژانتین از سوی کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ما تبدیل به قرارداد رسمی شده بود تا امروز همه چیز به اما و اگر نمی‌افتاد.

او ادامه داد: سابقه لغو این گونه بازی‌ها با توجه به بعد مسافت آسیا تا قاره آمریکا و همچنین تیم‌های آمریکایی جنوبی که برخلاف اروپایی‌ها به تعهداتشان پایبند نیستند، احتمال لغو بازی را از قبل می‌داد.

رئیس سابق کمیته فوتسال تصریح کرد: معمولا این کشورها ترجیح می‌دهند با کشورهای همسایه خود بازی کنند که زحمت کمتری دارد و حتما موازی با گفتگو با ایران، به طور پنهانی با دیگر کشورهای نزدیک به خودشان هم صحبت شده‌ است و به جرات می توان گفت که شاید آنها از خیلی وقت پیش جایگزین بازی با ایران را هم مشخص کرده باشند.

ترابیان با اشاره به آخرین بازی تدارکاتی تیم‌ملی که با ژاپن برنامه‌ریزی و لغو شد، گفت: ما با ژاپنی‌ها به طور کاملا رسمی قرارداد بستیم و حتی هزینه پرواز هم بر عهده آنها بود و اگر داستان کرونا در ژاپن اتفاق نمی‌افتاد می‌توانستیم به راحتی جریمه بگیریم.

او ادامه داد: اگر امروز داستان لغو بازی ما با کانادا هم در فوتبال ما اتفاق می‌افتد به خاطر همین بحث نبستن قرارداد است و اینکه هیچ جریمه‌ای در قرارداد گنجانده نمی‌شود تا طرف مقابل بدون هیچ الزامی بتواند بازی را یک طرفه لغو کند. این وظیفه بخش حقوقی فدراسیون فوتبال است.

رئیس سابق کمیته فوتسال در خاتمه تاکید کرد: حتما با دوستانم در تیم ملی تماس می گیرم و هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهیم داد به هر حال به وظیفه ملی خودمان عمل می‌کنیم و فرمان تیم‌ملی دست هر کس باشد ما پشتش هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.