کد خبر : 221447
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 11:40
-

به بهانه صعود با گهرزمین سیرجان به لیگ‌برتر؛

هت‌تریک افضلی در راهیابی به لیگ‌برتر

هت‌تریک افضلی در راهیابی به لیگ‌برتر

مربی اصفهانی گهرزمین سیرجان با قهرمانی تیمش در لیگ یک، در راهیابی به لیگ‌برتر هت‌تریک کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، گهرزمین سیرجان موفق شد سرانجام امسال سهمیه صعود به لیگ‌برتر ایران را کسب کرده و با حسین افضلی سرمربی اصفهانی خود دو هفته پیش از اتمام مسابقات این مهم را برای علاقمندان به فوتسال در شهر سیرجان رقم بزند تا سیرجانی‌ها پس از فوتبال حالا در فوتسال هم صاحب سهمیه لیگ‌برتری شوند.

اما از زاویه‌ای دیگر این صعود و فتح این جام برای حسین افضلی که مدت زیادی از صعودش با کراپ الوند در سال۹۹ به لیگ‌برتر نمی‌گذرد به نوعی هت‌تریک در راهیابی از لیگ یک به لیگ‌برتر در کارنامه‌اش است چراکه این مربی در سال۸۸ هم موفق به صعود با فیروزصفه اصفهان شده بود.

نکته جالب در خصوص حسین افضلی این که او در تنوع جام‌های باشگاهی نیز به نوعی کلکسیونر است چراکه جدای از کسب جام قهرمانی در لیگ یک، او با فولادماهان اصفهان یک بار قهرمان و فاتح لیگ‌برتر ایران شده و به همراه این تیم اصفهانی نیز یکبار جام قهرمانی باشگاههای آسیا را فتح کرده است تا به قولی جنسش در تنوع جام های قهرمانی در ویترین افتخاراتش جور باشد.

حسین افضلی سابقهٔ سرمربی‌گری در تیم‌های فیروزصفه اصفهان، فولاد ماهان اصفهان، گیتی‌پسند اصفهان، زم‌زم اصفهان، شهروند کاشان، دیسی اینوِست تاجیکستان، کراپ الوند قزوین و گهر زمین سیرجان را در کارنامه دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.