کد خبر : 221472
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 - 9:35
-

دلیلی برای لغو بازی با آرژانتین که به آن پرداخته نشد/چرا مربیان این بازی را هماهنگ کردند؟

دلیلی برای لغو بازی با آرژانتین که به آن پرداخته نشد/چرا مربیان این بازی را هماهنگ کردند؟

هماهنگی بازی با آرژانتین در مجرایی خارج از فدراسیون ها می تواند دلیلی برای لغو آن باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که قرار بود تیم های ملی فوتسال ایران و آرژانتین اواسط تیرماه در بوینس آیرس با هم روبرو شوند پس از برخی هماهنگی ها، ادامه مسیر برگزاری این بازی با بی جواب ماندن نامه ایران از سوی طرف مقابل متوقف شد تا عملا شاهد لغو این بازی باشیم.

فدراسیون فوتبال ایران و مربیان تیم ملی لغو این بازی را سیاسی تلقی کرده و آن را با لغو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال با کانادا شبیه سازی کرده اند که این دلیل می تواند درست هم نباشد.

اساسا هماهنگی برای برگزاری این بازی از طریق فدراسیون های دو کشور رقم نخورد. مذاکره مربیان تیم های ملی دو کشور و رضایت طرفین برای برگزاری این بازی باعث شد تا فدراسیون ها هم در جریان این بازی قرار بگیرند و شاید همین عامل باعث شد تا با وجود استقبال فدراسیون فوتبال ایران از این قضیه با توجه به نبود حریف تدارکاتی مناسب از یکسو و مشغولیت فدراسیون برای آماده سازی تیم ملی فوتبال این اتفاق چندان از سوی فدراسیون فوتبال آرژانتین خوشایند جلوه داده نشود و با وجود انجام مذاکرات اولیه، درمیانه راه متوقف شد کما اینکه اگر مشکل سیاسی در این بین وجود داشت از ابتدا آرژانتین حاضر به بازی با ایران نمی شد و در میانه های راه نامه فدراسیون فوتبال ایران را بی پاسخ نمی گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

شمسایی و دوستانش تیم ملى را به تیم محلى تبدیل کرده اند نتیجه آن این هست هیچ کشورى حتى جواب نامه فدراسبون ما را هم نمیدهد و در شرایط کنونى حتى افغانستان هم بعید هست با ایران بازى کند !!!!! شخصیت تیم ملى در حال نابودى هست آقایان فدراسبون یک فکرى به حال تیم ملى بى در پیکر ایران بکنند