کد خبر : 221479
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 - 11:46
-

وطنخواه: پاس تمام شرایط لازم برای صعود به لیگ برتر را داشت

وطنخواه: پاس تمام شرایط لازم برای صعود به لیگ برتر را داشت

مدیرعامل سابق پاس به عدم صعود این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، پس از ناکامی مجدد پاس تهران در پلی‌آف و عدم صعود به لیگ برتر علیرضا وطن‌خواه مدیرعامل سابق این تیم به این موضوع واکنش نشان داد.

 وطن‌خواه عنوان کرد: جا دارد در ابتدا خسته‌نباشید و خدا قوت عرض کنم خدمت مربیان و بازیکنان تیم فوتسال پاس تهران، بخصوص سربازان این تیم که فصل خوبی را پشت سر گذاشتند. بنظر من امسال پاس تمام شرایط لازم برای صعود به لیگ برتر را داشت. بطوریکه ما در ۶ سال گذشته همواره آرزوی داشتن چنین امکاناتی چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ سخت‌افزاری را داشتم. ولی متاسفانه باز هم تیم ریشه‌دار و مردمی پاس در آخرین لحظات از صعود به لیگ برتر باز ماند.
وی در خصوص تفاوت امکانات اضافه کرد: ما در تمام این سال‌ها حتی برای گرفتن وقت تمرین در سالن میزبانی خودمان هم مشکل داشتیم و بیشتر تمرینات ما در سالن غیر استاندارد مجموعه آماد برگزار می‌شد. تهیه بلیط هواپیما و قطار واقعا برای ما سخت بود. همچنین جذب بازیکن غیر سرباز با کیفیت موضوعی بود که همیشه برای ما جزو آرزوها بود. اما تمام این شرایط امسال برای تیم فوتسال پاس فراهم بود. زمین و سالن تمرین و مسابقه اختصاصی، جذب بازیکن آزاد درجه یک، شرایط خوابگاهی و اقامتی خارج از مجموعه پادگانی و تغذیه مناسب بخشی از امکاناتی هستند که امسال برای این تیم مهیا شده بود.
مدیرعامل اسبق پاس ادامه داد: با توجه به اینکه در این فصل فقط هزینه‌های جذب بازیکن آزاد و کادر فنی به اندازه هزینه کرد سه فصل حضور من در این تیم بود، ما امیدوار بودیم که این تیم بتواند بعد از سال‌ها به لیگ برتر صعود کند و تهران را دارای تیم در لیگ برتر کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
وطن‌خواه در پایان اضافه کرد: برای تیم محبوب، اخلاق‌مدار و ریشه‌دار پاس تهران آرزوی موفقیت می‌کنم و از همه دست‌اندرکاران، مربیان و دوستانی که در دوران حضور بنده عاشقانه و بدون دریافت ریالی از زندگی و خانواده خود برای موفقیت تیم پاس گذشتند و بدون چشم‌داشتی فقط و فقط به عشق این تیم زحمت کشیدند طلب حلالیت دارم. جا دارد در انتها از عاشقان مکتب پاس جناب آقای فرشید محمدی، سعید دل‌انگیز، سعید پروا، جواد رضائی، آرمین دانشجو، پویا کریم‌نظر و … تشکر ویژه داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.