کد خبر : 221570
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 13:06
-

کشاورز: بازیکنان زیادی از دست دادیم/ کارمان سخت است اما می خواهیم باز هم مدعی باشیم

کشاورز: بازیکنان زیادی از دست دادیم/ کارمان سخت است اما می خواهیم باز هم مدعی باشیم

سرمربی تیم مقاومت البرز آخرین وضعیت آماده سازی این تیم را تشریح کرد.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در مورد وضعیت آماده سازی این تیم گفت: تمرینات خود را از روز ۲۶ خرداد آغاز کردیم و امیدواریم تا زمان شروع لیگ به مرز آمادگی برسیم.

کشاورز با بیان اینکه همچون سال های گذشته تعداد زیادی از بازیکنان این تیم جدا شده اند گفت: بازیکنان زیادی مثل عزتی، طالبی، بابایی، صدیق، ابوالقاسمی، دهدار با پایان خدمت از تیم جدا شدند. البته بازیکنان جوان خوبی هم جذب کریم و با طی کردن تمرینات و مشخص شدن ضعف های تیم قطعا برای جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد.

سرمربی مقاومت البرز با بیان اینکه این باشگاه یارای رقابت با تیم های مدعی را در نقل و انتقالات ندارد اذعان داشت: قیمت بازیکنان به طور فزاینده ای بالا رفته و ما توان جذب بازیکنان ستاره را نداریم و مجبوریم با توجه به بودجه تیم ابتدا از پتانسیل بازیکنان سرباز استفاده کنیم و در صورت نیاز بازیکن غیر سرباز جذب کنیم. با بازیکنانی مثل سهیل جامدی و مهدی نوروزی نیز برای تمدید قرارداد مذاکره کردیم و امیدواریم موفق به حفظ آنها شویم.

وی در پایان تاکید کرد: ما در دو فصل اخیر در جمع مدعیان بودیم و تا هفته های پایانی هم شانس قهرمانی داشتیم.امسال هم تمام تلاش ما همین است با این حال رقیبان ما ضمن حفظ اسکلت اصلی ، تیم خود را تقویت کردند اما ما بازیکنان زیادی از دست دادیم و کارمان سخت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.