کد خبر : 221622
تاریخ انتشار : جمعه 3 تیر 1401 - 16:38
-

شمس: اقدام مربیان تیم ملی فوتسال در هیچ تیمی انجام نمی‌شود/ از بازی با آرژانتین استفاده تبلیغاتی کردند

شمس: اقدام مربیان تیم ملی فوتسال در هیچ تیمی انجام نمی‌شود/ از بازی با آرژانتین استفاده تبلیغاتی کردند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران، صحبت از قطعی شدن دیدار با آرژانتین را اقدامی برای استفاده تبلیغاتی برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین شمس درباره شرایط تیم ملی فوتسال ایران پس از لغو دیدار با آرژانتین،  گفت: برای سفر به آرژانتین باید ۴۵ روز قبل از سفر جهت دریافت ویزا و تهیه بلیت اقدام شود، اما ظاهراً کاری انجام نشده بود. دعوتنامه بازی با آرژانتین از طرف کمیته فوتسال این کشور صادر شد؛ این در حالی است که دبیرکل فدراسیون برای دعوت یک تیم باید اقدام و قرارداد برگزاری بازی را ارسال کند. در قرارداد اعلام می‌شود اگر تیمی بازی را لغو کند، چقدر باید جریمه بدهد.

از بازی با آرژانتین استفاده تبلیغاتی کردند تا رأی بیاورند
وی با اشاره به برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۰ خرداد تصریح کرد: دوستان می‌خواستند در آستانه مجمع فدراسیون فوتبال، از بازی با آرژانتین استفاده تبلیغاتی کنند تا رأی بیاورند. روزی که من گفتم ملی‌پوشان به‌جای آرژانتین به میدان آرژانتین می‌روند، اعلام کردند که سفر به‌هم خورده است. صحبت‌های مدیران فدراسیون فقط میان خودشان کاربرد دارد و نمی‌دانم چه زمانی می‌رسد که آقایان، بی‌عرضگی خود را گردن سیاست نیندازند.

تایلندی‌ها اعلام کردند فدراسیون باید هزینه سفر تیم فوتسال را پرداخت کند
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در مورد احتمال حضور این تیم در تورنمنت شش‌جانبه تایلند خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون دنبال حضور تیم ملی در تورنمنت تایلند هستند که تایلندی‌ها اعلام کرده‌اند فدراسیون باید هزینه سفر را پرداخت کند. مدیران فدراسیون گفته‌اند پس چرا این هزینه را برای تیم جوانان نگرفتید؟ آن زمان علی صانعی سرمربی تیم جوانان بود و چهره‌ای محبوب به شمار می‌رود. به همین دلیل تیم او را رایگان دعوت کردند.

امیدوارم ایران در تورنمنت تایلند شرکت کند
شمس حضور ایران در تورنمنت تایلند را در هاله‌ای از ابهام دانست و اظهار داشت: هر تیم باید پول بلیت سفر را بدهد. تایلندی‌ها هزینه سفر تیم جوانان را به‌خاطر صانعی پرداخت کردند و دلیل ندارد این کار را برای همه تیم‌ها انجام دهند. امیدوارم این سفر انجام شود تا بازیکنان در فاصله ۱۰ روز تا جام ملت‌های آسیا، در تورنمنت معتبری شرکت کرده باشند. تاکنون حضور تیم‌های مراکش، فنلاند، ویتنام و تایلند در این تورنمنت قطعی شده است.

مدیران فدراسیون به دنبال گرفتار استان خودشان و سمت سخنگویی هستند!
وی درباره اینکه سرپرست کمیته فوتسال از احتمال بازی با تیم ملی اسپانیا سخن گفته است، بیان کرد: نمی‌دانم خیابانی به نام اسپانیا داریم یا خیر! در زمان عباس ترابیان هفته‌ای یک سفر خارج از کشور می‌رفتیم، اما حالا مسئولان امور بین‌الملل فدراسیون حرکتی نمی‌کنند. بندگان خدا بیشتر گرفتار استان خودشان و سخنگویی هستند و به کارهای دیگر نمی‌رسند.

سرمربی تیم ملی بانوان و کاپیتان تیم ملی فوتسال را در آستانه مجمع تغییر می‌دهند!
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران در ادامه انتقادات خود از فدراسیون‌نشینان عنوان کرد: آنها فکر می‌کنند اگر با مربی اسپانیا تماس بگیرند، سفر قطعی می‌شود و به بازیکنان می‌گویند سوار هواپیما شوید!‌ برنامه فیفادی‌های تیم ملی اسپانیا تا سه سال آینده پُر است و به نظرم (مدیران فدراسیون) می‌خواهند تا مجمع شهریور رأی جمع کنند. در همین راستا می‌بینیم ناگهان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان و کاپیتان تیم ملی فوتسال عوض می‌شوند!

اقدام مربیان تیم ملی برای هماهنگی بازی دوستانه در دنیا سابقه ندارد
شمس در پاسخ به این پرسش که آیا هماهنگی مربیان تیم ملی فوتسال با مربیان سایر تیم‌ها را درست می‌داند یا خیر گفت: اگر مربیان سایر تیم‌ها این کار را می‌کنند، پس کار ما هم درست است. چنین چیزی در دنیا وجود ندارد و سرمربی تیم، درخواست بازی تدارکاتی را به مسئول کمیته فوتسال می‌دهد. دپارتمان بین‌الملل نامه‌ای تهیه و به دبیرکل فدراسیون ارسال می‌کند؛ نه اینکه هیچ قراردادی بسته نشود. قواعدی در این زمینه وجود دارد که در زمان احسان اصولی رعایت نمی‌شود.

فوتسال آسیا در آینده نزدیک نمی‌تواند کمر راست کند
وی با بیان اینکه فوتسال آسیا نیز شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند، خاطرنشان کرد: دیدیم که علی تارقلی‌زاده از ریاست دپارتمان فوتسال AFC استعفا کرد. بعید می‌دانم فوتسال آسیا در آینده نزدیک بتواند کمر راست کند.

امیدوارم مردم آمل از ما راضی باشند
کارشناس فوتسال کشورمان راجع به همکاری خود با باشگاه لیگ برتری قند کاترین آمل تصریح کرد: مربی موفقی مانند رضا کردی داریم و امیدوارم نتایج قابل قبولی بگیریم که مردم آمل از ما راضی باشند. من به‌عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه قند کاترین فعالیت می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

ظاهرا مربیان تیم ملى بجاى مربیگرى در حال دلالى هستند !!!! خدا بِه داد این وضعیت اسفناک تیم ملى برسه امیدى بِه این کادر فنى و شمسایی نیست