کد خبر : 221639
تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 8:51
-

استاندار هرمزگان:تیم صنایع هرمزگان در لیگ برتر فوتسال حمایت خواهد شد

استاندار هرمزگان:تیم صنایع هرمزگان در لیگ برتر فوتسال حمایت خواهد شد

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تیم صنایع هرمزگان در لیگ برتر فوتسال حمایت خواهد شد گفت: موفقیت‌های ورزشی هرمزگان در سال جاری با صعود تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به لیگ دسته اول کشور تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آیین تجلیل از کادر فنی و بازیکنان تیم صنایع هرمزگان که به تازگی توانستند مقام نایب قهرمان به لیگ برتر فوتسال صعود کنند شامگاه جمعه برگزار شد. 

استاندار هرمزگان در حاشیه این آیین با تبریک صعود تیم صنایع به لیگ برتر فوتسال گفت: این تیم برای حضور در لیگ برتر حمایت خواهد شد، این تیم و بازیکنانش پتانسیل بالایی دارند که می‌توانند در عرصه ملی و بین‌المللی برای کشور افتخار آفرین باشند.

وی با اشاره به برخی کمبودهای سالن ورزشی بندرعباس گفت: سقف این سالن با اعتبار ۴ میلیارد تومان به‌زودی تعمیر خواهد شد همچین ۶ کولر ۱۰۰ هزار برای تکمیل دستگاه‌های سرمایشی نصب می‌شود. 

دوستی در خصوص تامین مالی باشگاه صنایع پشتیبان توسط بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان بیان کرد: هنوز تزریق مالی قابل توجهی که بتواند به ورزش استان کمک کند انجام نشده اما متولیان امر در حال تلاش و پیگیری هستند که زودتر منابع مالی جمع‌آوری شده، شاهد رفع کمبودهای این حوزه خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.