کد خبر : 221719
تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 17:23
-

رییس هیات فوتبال اصفهان: فروش سهمیه تیم فوتسال سپاهان به تهران کار درستی نیست

رییس هیات فوتبال اصفهان: فروش سهمیه تیم فوتسال سپاهان به تهران کار درستی نیست

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: خودم فوتسالی هستم و این که باشگاه تهرانی بخواهد از طریق نمایندگی خود در استان اصفهان اقدام به خرید سهمیه سپاهان در لیگ برتر فوتسال کند، کار درستی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، علی طاهری در خصوص سهمیه لیگ برتری باشگاه سپاهان در فوتسال، اظهار داشت: سال گذشته با توجه به ظرفیت اصفهان و رایزنی مدیران کارخانه فولاد مبارکه، کارهای گرفتن سهمیه تیم اهورا بهبهان در لیگ برتر فوتسال را انجام دادیم و سپاهان یکسال زحمت تیم‌داری در فوتسال را کشید که در پایان آن نتایج خوبی هم بدست آمد. بعد از پایان فصل از رسانه‌ها شنیدیم که مدیران باشگاه سپاهان مخالف تیمداری در فوتسال هستند. سیاست آن‌ها این بود که در چند رشته شرکت نداشته باشند که یکی از آن‌ها فوتسال بود. 

وی ادامه داد: یک بحث این است که مدیران باشگاه‌ سپاهان با توجه به سیاست‌گذاری‌ها و برخی مسائل مانند بودجه، صلاح دانستند که در این رشته حضور نداشته باشند. بحث دوم این است که سهمیه این تیم در استان بماند یا از اصفهان خارج شود. ما دنبال این هستیم که سهمیه را در اصفهان نگه داریم. سیاست ما این بود که اگر حامی مالی و شرکتی در استان بود که مشتری این سهمیه باشد، آن را انتقال دهیم و اگر هم مشتری پیدا نشد، سهمیه به یک استان دیگر منتقل شود. 

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر تمام سعی ما این است که سهمیه در استان بماند و خود من از آن دسته افرادی هستم که دوست دارم از این ظرفیت استفاده شود. 

گفته می‌شود باشگاه سپاهان با یک باشگاه تهرانی برای فروش سهمیه خود به توافق رسیده است. البته صحت این خبر را تایید نمی‌کنیم اما برخی افراد فوتسالی این موضوع را قطعی می‌دانند. این موضوع در حالی رخ داده که سازمان لیگ اعلام کرده که بعد از قرعه کشی لیگ برتر هیچ باشگاهی نمی‌تواند سهمیه خود را به خارج از استان واگذار کند. گفته می‌شود این تیم تهرانی می‌خواهد برای خرید این سهمیه از طریق دفتر اصفهان خود اقدام کند که اگر این اتفاق رخ دهد، به طور قطع قانون دور زده شده است.

طاهری در ادامه صحبت‌های خود در این خصوص گفت: من خودم فوتسالی هستم و این که باشگاه تهرانی بخواهد از طریق نمایندگی خود در استان اصفهان اقدام به خرید سهمیه سپاهان کند، کار درستی نیست.

بعد از اینکه اعلام شد، سهمیه باشگاه سپاهان باید در استان اصفهان به فروش برسد، یک باشگاه کاشانی اقدام به خرید این سهمیه کرده اما در نهایت با طلایی‌پوشان به توافق دست پیدا نکرده است. 

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان عنوان در این خصوص عنوان کرد: اگر شرکت یا باشگاهی می‌خواهد سهمیه‌ای در استان خریداری کند، باید به ما اطلاع بدهد تا به آن‌ها کمک کنیم. بحث حرف و عمل با یکدیگر فرق می‌کند. من کاملا موافق این هستم که سهمیه در استان بماند. 

وی افزود: زمانی که کرونا داشتم، در حال پیگیری خرید سهمیه اهورا بهبهان بودم. اگر ظرفیت این کار را نداشتیم، به دنبال این کار نمی‌رفتیم. ما نمایندگان بسیار خوبی در فوتبال و فوتسال داریم. در فوتبال ساحلی هم در حال انجام کارهایی هستیم. تیم‌های مختلفی تحت حمایت ما هستند. ما باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی سرمایه‌گذاری داشته باشیم. 

طاهری ادامه داد: استان خوزستان سه نماینده در لیگ برتر فوتبال دارد اما ما دو نماینده داریم. به طور قطع اصفهان ظرفیت این را دارد که یک نماینده دیگر داشته باشد. در حال حاضر یک نماینده در پلی‌آف لیگ دو داریم و امیدوارم این تیم به لیگ یک صعود کند. 

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان بیان کرد: نگاه ما فقط قهرمانی نیست. وقتی تیمی در یک شهر تشکیل می‌شود، شور و نشاط اجتماعی در آن شهر بیشتر خواهد شد. برای مثال شهرستان نطنز توانسته تیمی در لیگ یک داشته باشد و همین موضوع باعث اتفاقات مثبتی رخ دهد. باید به صورت همگانی این رشته‌ها در شهرستان‌های مختلف دنبال کنیم.  

وی در پایان گفت: یک سال و نیم است که رییس هیات فوتبال استان اصفهان شدم و در این مدت هم بحث کرونا پیش آمد و هم موضوع تغییرات در فدراسیون رخ داد. در یک بلاتکلیفی قرار داشتیم اما حالا می‌خواهیم با سرعت کارها را پیش ببریم و انشاالله تا پایان مدت ریاستم می‌خواهم قدم های خوبی برای فوتبال اصفهان بردارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.