کد خبر : 221760
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 10:18
-

شمس در گفتگو با Fut5al :

تقویم تحمیلی لیگ‌برتر فشار زیادی به باشگاه‌ها می‌آورد/ مگر قرار است تیم‌ملی به جام‌جهانی برود؟/ با میانگین ۲۴سال در کاترین آمل جوانگرایی واقعی کردیم

تقویم تحمیلی لیگ‌برتر فشار زیادی به باشگاه‌ها می‌آورد/ مگر قرار است تیم‌ملی به جام‌جهانی برود؟/ با میانگین ۲۴سال در کاترین آمل جوانگرایی واقعی کردیم

مدیر فنی تیم فوتسال قند کاترین آمل از برنامه اعلامی سازمان لیگ فوتسال پیش از بازی‌های جام ملت‌های آسیا انتقاد کرد.

حسین شمس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص تقویم بازی‌های هشت هفته اول لیگ‌برتر در فصل جدید گفت: من تعجب می‌کنم که لیگ را به خاطر این بازی‌ها حدود ۴۵ روز تعطیل می‌کنند و تیم‌ها در این تقویم اعلام شده مجبور هستند پیش از تعطیلی هم به طور میانگین هر ۴.۵ روز یکبار بازی کنند تا هشت هفته مورد نظر دوستان بازی انجام شود و این فشار زیادی به تیم‌ها وارد می‌کند.

او افزود: استاندارد در این بازی زمانی برگزاری ۵ هفته مسابقه است اما دلیل اینکه چه اصراری است که حتما هشت هفته بازی شود را من نمی‌دانم. بعد از آن هم لیگ ۴۵ روز تعطیل می‌شود که واقعا عجیب است. مگر تیم‌ملی قرار است به مسابقات جام‌جهانی برود که شما اینقدر زود لیگ را تعطیل می‌کنید و اینقدر تمهید می‌کنید؟ قرار است به مسابقات آسیایی برویم که مثل هر سال هم قهرمان می‌شویم. هیچ حساسیت بالایی هم ندارد که اینقدر عرصه لیگ را تنگ کرده‌اید.

مدیرفنی کاترین آمل تاکید کرد: اینکه شما یک و نیم ماه لیگ‌برتر را تعطیل کنید، عملا باشگاه‌ها را یک بدنسازی مجدد در همین شروع لیگ میهمان کرده‌اید؛ این موضوع ابتدا فشار مالی به باشگاه که بازیکنانش در این تعطیلی تحت قراردادش هستند وارد می‌کند و پس از آن هم یک بدنسازی مجدد به تیم تحمیل می‌کند که حتما آمار مصدومیت‌ها را بالا خواهد برد.

او تصریح کرد: قرار است که بازیکن در لیگ آماده شود ولی اینکه بیش از ۳۶ زودتر از شروع مسابقات آسیایی اردو می‌زنید یعنی به کار باشگاه اعتقادی نیست. تیم‌ملی به زمان مناسب برای هماهنگی نیاز دارد اما این میزان روز تعطیلی لیگ هم منطقی نیست.

حسین شمس به آخرین وضعیت تمرینات کاترین آمل اشاره کرد و گفت: شرایط خوبی داریم و با میانگین سنی ۲۴ سال جوانگرایی را به صورت واقعی معنا کرده‌ایم که امیدوارم کل لیگ هم این اقدام کاترین آمل را در دستور کارش قرار دهد بلکه به تیم‌ملی هم تسری پیدا کند.

مدیرفنی کاترین در خصوص قرعه تیمش در هفته‌های اول لیگ نیز چنین اظهارنظر کرد: ما در ابتدای لیگ تقریبا با تمام قدرتهای لیگ و مدعیان قهرمانی بازی داریم که طبیعتا قرعه سختی است اما به عنوان تیمی که تازه کارمان را شروع کرده‌ایم بازی به بازی پیش می‌رویم و با کادرفنی خوبی که در اختیار گرفته‌ایم با برنامه اهداف خود را جلو می‌بریم.

او در خاتمه یادآور شد: قند کاترین آمل با سرمایه‌گذاری یک مدیر بخش خصوصی عاشق ورزش، پیش آمده تا باعث سربلندی ورزش آمل شود. تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف ایشان خواهیم کرد و برای تیمی در خور نام شهرستان آمل و استان مازندران می‌جنگیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی یکشنبه , ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

باشه باهمون میانگین ۲۴ ساله میفتین لیگ ۱ مگه میشه با ۴ تا بچه مچه نتیجه گرفت بعد تازه میای توصیه ام می کنه که همه جوونگرایی کنن بازیکن جوون باید در کنار باتجربه باشه گیتی پسند سال پیش اکثرا بازیکنای بالای ۳۰ سال بودن قهرمان شدن از چه جوونی میای حرف میزنی اگه بازیکن جوون خوب داشتیم تو تبریز همون تیم جوانان ۸ تا نمی خورد از ژاپن