کد خبر : 221802
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1401 - 9:02
-

تقویم عجیب فوتسال اسپانیا/ درخواست ایران به این دلیل لغو شد!

تقویم عجیب فوتسال اسپانیا/ درخواست ایران به این دلیل لغو شد!

فوتسال اسپانیا در ماه‌های پیش رو تقویم بسیار فشرده‌ای دارد و دلیل رد درخواست بازی دوستانه با ایران را می‌توان در این تقویم جستجو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، این فصل از مسابقات لیگ فوتسال اسپانیا با قهرمانی بارسلونا و نایب قهرمانی پالما اخیراً به پایان رسید و فصل جدید این بازی‌ها، از تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) آغاز می‌شود.

این رقابت‌ها بعد از انجام یک هفته، تعطیل خواهد شد و تیم ملی اسپانیا از تاریخ ۱۲ تا ۲۱ سپتامبر (۲۱ تا ۳۰ شهریور) درگیر انجام بازی با آرژانتین، پرتغال و پاراگوئه می‌شود.

لیگ اسپانیا سپس در روزهای ۲۴ سپتامبر و ۱ اکتبر (۲ و ۹ مهرماه) با برگزاری هفته‌های دوم و سوم از سر گرفته می‌شود اما مجدداً از ۳ تا ۱۲ اکتبر (۱۱ تا ۲۰ مهر) برای انجام بازی‌های ملی به تعطیلی می‌رود.

بررسی این تقویم فوتسال اسپانیا نشان می‌دهد رد درخواست بازی دوستانه با ایران از سوی اسپانیایی‌ها چندان بی مورد نبوده است. وحید شمسایی سرمربی ایران قصد داشت دو بازی تدارکاتی را با اسپانیا قبل از حضور در جام ملت‌های آسیا (در شهریور ماه) انجام بدهد اما همانطور که گفته شد، لیگ اسپانیا ۱۹ شهریور آغاز می‌شود و سپس برای انجام بازی‌های ملی دیگر تا ۳۰ شهریور تعطیل می‌شود.

از سوی دیگر جام ملت‌های آسیا از ۲۷ سپتامبر به میزبانی کویت آغاز می‌شود و تا ۸ اکتبر ادامه خواهد یافت (از ۵ تا ۱۶ مهر ماه). تیم ملی ایران در حالی در این رقابت‌ها شرکت خواهد داشت که روزهای نخست جام ملت‌ها با هفته‌های دوم و سوم لیگ اسپانیا تلاقی دارد.

این بدان معناست که تیم ملی ایران باید برای در اختیار گرفتن مسلم اولادقباد ملی پوش خود که فصل بعد در تیم پالما اسپانیا بازی می‌کند، از همین حالا به فکر باشد چرا که امکان دارد این باشگاه اسپانیایی در روزهای غیر از «فیفادی» مانع حضور بازیکن ایرانی در اردوی تیم ملی بشود.

احتمال وقوع این اتفاق برای حسین طیبی دیگر ملی پوش ایران هم وجود دارد؛ البته در صورتی که این بازیکن فصل بعد در لیگ اسپانیا حضور داشته باشد.

تقویم فوتسال اسپانیا برای فصل بعد که با مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا فشرده‌تر هم می‌شود، انتقاداتی را در رسانه‌های این کشور و همچنین باشگاه‌ها در پی داشته است؛ بخصوص در بخش نخست تقویم که قرار است لیگ این کشور بعد از برگزاری هفته اول نزدیک به ۱۰ روز تعطیل بشود و این اتفاق بعد از برگزاری هفته سوم بازهم تکرار می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۲

این برنامه نشان میدهد شمسایی و دوستانش فقط شعار بازى با اسپانیا را میدهند و دنبال تبلیغات هستند و اصلا بازى در کار نیست؟!! فوتسال ایران با این کمیته فوتسال و این تیم ملى در حال تحقیر شدن هست