کد خبر : 222168
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 - 8:39
-

اختصاصی Fut5al ؛

برگزاری اولین تمرین غیررسمی زندی بتن در نوشهر

برگزاری اولین تمرین غیررسمی زندی بتن در نوشهر

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت اولین تمرین غیررسمی خود را در نوشهر برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که عدم همراهی مسئولان کلاردشت باعث دلخوری شدید صابر زندی مدیرعامل باشگاه خصوصی زندی بتن شد تا جایی که به آستانه انصراف از تیمداری نیز نزدیک شد، نوشهری‌ها در دقیقه۹۰ پا پیش گذاشته و با درک صحیح از ارزش افزوده حضور در لیگ‌برتر میزبان و همراه این سهمیه لیگ‌برتری با ارزش غرب استان مازندران شده‌اند.

پیگیری‌های Fut5al حاکی از آن است که مدیران شهری نوشهر مسئولان زندی بتن را دوباره متقاعد به ادامه تیمداری، با شرایط حمایتی ویژه کرده‌اند و کارها در حال پیشرفت است و البته که هنوز حمایتی در بودجه این تیم به طور رسمی لحاظ نشده است.

زندی بتن روز گذشته با جمعی از بازیکنان رده پایه و برخی نفرات بزرگسال باقیمانده خود در نوشهر تمرینی غیررسمی را برگزار کرد که سرمربی نداشت ولیکن شنیده‌ها حاکی است که قطار این تیم لیگ‌برتری روی ریل افتاده و طی هفته آینده نیز تکلیف کادرفنی و بازیکنان آن همزمان با اعلام رسمی بازگشت آنها به تیمداری به طور رسمی مشخص خواهد شد.

گفتنی است علیرغم اعلام سرپرست سازمان لیگ، پیج رسمی باشگاه زندی بتن کلاردشت تا این لحظه تمرینات و انتقال بازی‌های این تیم به نوشهر را به طور رسمی اعلام نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.