کد خبر : 222204
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 12:48
-

اسماعیل پور: عدم وجود اسپانسر فوتسال را در مسیر افول قرار داده است/ ایران مدعی اصلی قهرمانی جام ملت‌ها خواهد بود

اسماعیل پور: عدم وجود اسپانسر فوتسال را در مسیر افول قرار داده است/ ایران مدعی اصلی قهرمانی جام ملت‌ها خواهد بود

اسماعیل‌پور درباره وضعیت فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا و شرایط خود به صحبت پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، احمد اسماعیل‌پور، بازیکن اسبق تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و شهیدمنصوری،  اظهار داشت: امسال هم در چین بازی می‌کنم. از ماه آتی بازی‌های‌مان در چهار تورنمنت برگزار می‌شود. سطح لیگ چین؟ مسلما از سطح لیگ داخلی پایین‌تر است. ایران لیگی بسیار معتبر در سطح دنیا دارد و در آسیا هم کم‌رقیب است. لیگ چین پیشتر (همان سال اولی که اینجا بودم) با حضور بازیکنان ملی ما آن‌قدر بد نبود. کرونا اما اوضاع را بدتر کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: قرعه‌کشی لیگ را نتوانستم ببینم اما مدعیان مانند همیشه هستند. گیتی‌پسند مانند همیشه مدعی قهرمانی است. در کنار مس سونگون. کراپ هم تیم خوبی دارد. دو قطبی بودن فوتسال؟ سال‌های پیشین فقط مس و گیتی‌پسند شرایط مالی بهتری داشتند و می‌توانستند بازیکن خوب جذب کنند. از سال گذشته اما با اضافه شدن کراپ و دیگر تیم‌ها، لیگ تا حدودی از دو قطبی بودن درآمده است.

آیا به فوتسال کم‌لطفی می‌شود؟ پاسخ اسماعیل‌پور این‌گونه بود: کم‌لطفی شدن به فوتسال چیز جدیدی نیست و در ادامه هم خواهد بود. تا زمانی که این ورزش تشکیلات جدا نداشته باشد شرایط بهبود پیدا نمی‌کند. بیشترین مشکل برای فوتسال هم به نظرم نبودن اسپانسر و حامی مالی است. این نکته به مسائل مدیریتی بر می‌گردد.

ملی‌پوش ایران درباره حضور تیم ملی در جام ملت‌ها گفت: ایران همیشه مدعی اصلی قهرمانی بوده و به نظرم تیم ملی مشکل خاصی در راه قهرمانی جام ملت‌ها نخواهد داشت. به نظرم ایران قهرمان خواهد شد اما در کنار آن اگر جوانگرایی شود هم برای آینده فوتسال و جام جهانی خوب خواهد شد.

وی با اشاره به عدم حمایت‌ها از فوتسال گفت: فوتسال کشور ما در سالیان اخیر بیشتر رو به پسرفت بوده است. مهم‌ترین علت آن هم حمایت نکردن و عدم وجود اسپانسر بوده. قراردادهای ما با فوتبالی‌ها اختلاف زیادی داشت و همان اختلاف اخیر بیشتر شده است. قراردادها افزایش چندانی پیدا نکرده اما فوتبالیست‌ها افزایش قرارداد داشته‌اند. حق‌شان است و گلایه‌ای ندارم اما اگر حمایت بیشتر و ورود اسپانسرها را شاهد باشیم، اوضاع در فوتسال بهتر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.