کد خبر : 234743
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 16:19
-

خوراکچی: ۸۵ درصد ترکیب اصلی ما تغییر کرده است/ تیم داوری با آمادگی به میدان بیاید

خوراکچی: ۸۵ درصد ترکیب اصلی ما تغییر کرده است/ تیم داوری با آمادگی به میدان بیاید

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند می‌گوید که تیمش کار سختی برابر گیتی‌پسند دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند در خصوص صدرنشینی تیمش در لیگ برتر و کسب ۵ پیروزی در ۵ هفته گذشته اذعان کرد: تیم ما پیش‌فصل خوبی را پشت سر گذاشت و از آن زمان طلایی که تیم‌ها پیش از شروع فصل دارند، به خوبی استفاده کرد. ما اولین تیمی بودیم که تمرینات خود را به موقع شروع کرد و اردوی بسیار خوبی در جزیره کیش داشتیم. در نقل و انتقالات هم عملکرد خوبی داشته و توانستیم بازیکنان باکیفیت و باانگیزه‌ای جذب کنیم که تا لحظه آخر برای موفقیت تیم تلاش کنند. نتیجه همه این زحمات این شد که با خواست خداوند متعال با ۵ پیروزی از ۵ بازی در صدر جدول قرار داریم و این نتیجه تلاش همه مجموعه کراپ است.

وی در خصوص هدف کراپ در این فصل و تکرار مقام سومی فصل گذشته عنوان کرد: لیگ ایران، لیگ سطح بالایی است و تیم نخست با تیم چهاردهم خیلی اختلافی از نظر سطح کیفی بازیکنان ندارد و تفاوت تیم‌ها کمی در اعتماد به نفس آن‌هاست. از تیم اول تا تیم هفتم همه مدعی هستند و بازی‌ها برای همه سخت است و تیم هفتم به بعد هم برای ثبات در جدول می‌جنگند. صدرنشینی کار ما را سخت‌تر می‌کند زیرا تیم‌ها باانگیزه‌تر مقابل ما به میدان می‌روند. هدف ما رفتن روی سکو است و تمام سعی خود را هم در این راستا به کار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: نسبت به فصل گذشته ۸۵ درصد ترکیب اصلی ما یعنی مهدی مصطفایی، مهدی جاوید، محمد شجری و مسلم اولاد قباد را در این ۵ هفته نداشتیم. شجری از تیم ما جدا نشده و از هفته هشتم به جمع ما اضافه خواهد شد. با این وجود و تغییرات زیاد انگیزه ما بیشتر شده و سعی می کنیم تا آخر فصل با همین روند پیش برویم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ در خصوص جدال حساس این هفته برابر گیتی‌پسند اظهار کرد: فصل قبل که به مجموعه کراپ اضافه شدم، ۹ امتیاز نسبت به گیتی‌پسند عقب بودیم. به شاگردانم گفتم که فرض کنید داخل مسابقه دوی ماراتن هستید و ۹ متر از رقبای خود عقب افتاده‌اید پس باید بیشتر تلاش و تمرین کنید تا بتوانید فاصله را جبران کنید. از نیم‌فصل قبل تا پایان فصل گذشته در ۱۳ بازی، تنها یک باخت و یک تساوی داشتیم و در مجموع در این ۱۸ بازی، تیم فوتسال کراپ تنها یک بار باخته و روند خوبی داشته است. اکنون نیز گیتی‌پسند نسبت به ما سه متر عقب‌تر است و طبیعتاً تلاشش را می‌کند که بتواند این فاصله را جبران کند.

وی ادامه داد: سطح کیفی دو تیم خبر از یک بازی خوب و باکیفیت می دهد که همه دوست‌داران فوتسال می توانند از آن لذت ببرند. جدال برای قهرمانی و صدرنشینی به طریقی است که دو تیم، هجومی بازی خواهند کرد و یک اشتباه می‌تواند پیروزی را برای تیم دیگر رقم بزند. ما جای اشتباه نداریم و باید با حواس کاملاً جمع به میدان رفته و به دنبال ۳ امتیاز  بازی باشیم.

خوراکچی در خصوص امتیاز میزبانی در این دیدار عنوان کرد: از هوادارانمان می‌خواهم که مانند بازی‌های گذشته ما را حمایت کنند و با حضور حداکثری در سالن، یار ششم کراپ در این بازی باشند.

سرمربی تیم کراپ الوند در پایان اذعان کرد: فدراسیون و سازمان لیگ لطف کرده و بهترین تیم داوری و ناظر داوری را انتخاب کرده که نشان از اهمیت این بازی می دهد. من از تیم داوری می‌خواهم همانطور که بازیکنان این دو تیم در طول هفته سعی می‌کنند تمرینات زیادی کنند، تیم داوری هم این کار را انجام داده و با آمادگی کامل به سالن بیاید. من می دانم که حاجی‌زاده و توانا از بهترین داوران فوتسال ایران هستند و ما هم سعی می‌کنیم با اعتراض نکردن، در قضاوت آن‌ها خدشه وارد نکنیم و کمال همکاری را نیز با آن‌ها داشته باشیم. از صداوسیما و به خصوص شبکه سه می‌خواهم که این بازی که سطح آن مانند بازی‌های بین‌المللی است پخش زنده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.