کد خبر : 235294
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 13:33
-

سلیمانی: بازیکنان با تجربه و مستعد یک تیم منجسم و قوی را تشکیل می دهند

سلیمانی: بازیکنان با تجربه و مستعد یک تیم منجسم و قوی را تشکیل می دهند

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوی استعدادیابی دختران فوتسالیست با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: پس از ارائه برنامه های خود به کمیته بانوان و فدراسیون فوتبال، درخواست برگزاری اردوی آماده سازی و استعدادیابی را داشتیم تا بتوانیم برترین بازیکنان را انتخاب و اردوهای اصلی تیم ملی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رنج سنی بازیکنان تیم ملی رو به افزایش است، از همین رو تیم ملی نیاز به پوست اندازی و تغییر داشت. برنامه استعدادیابی را در دستور کار خود قرار دادیم تا بتوانیم بازیکنان مستعد را شناسایی کنیم. طی رایزنی که با مربیان تیم های لیگ برتری فوتسال داشتم، از آنها خواستم تا برترین بازیکنان خود را به ما معرفی کنند.

سلیمانی گفت: ۴۰ بازیکن را به اردوی استعدادیابی دعوت کرده و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمریناتشان را زیر نظر داریم تا بهترین ها را انتخاب کنیم. در واقع  قصدمان این است که با استعدادیابی، آینده تیم های ملی را تامین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: بازیکنان با تجربه و مستعد در کنار هم بدون شک یک تیم منجسم،خوب و قوی را تشکیل می دهند. از همین رو با هدف شناسایی برترین ها و تشکیل اردوهای مداوم قصد داریم تا تیم یکدستی را در اختیار داشته باشیم و در صورت آغاز رقابتهای قهرمانی اسیا و یا هر تورنمنت دیگری، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.