کد خبر : 235332
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 10:49
-

تمجید خبرنگار اسپانیایی از ملی‌پوش ایران بعد از پیوستن به پالما

تمجید خبرنگار اسپانیایی از ملی‌پوش ایران بعد از پیوستن به پالما

یک خبرنگار اسپانیایی از ملی پوش فوتسال ایران بعد از پیوستن به تیم پالما تمجید کرد و او را از نسل بازیکنان در حال انقراض دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باشگاه پالما اسپانیا رسماً خبر پیوستن مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران به این باشگاه را اعلام کرد. اولادقباد که یکی از بازیکنان تکنیکی ایران هم محسوب می‌شود، پنجمین و آخرین خرید جدید پالما با قرارداد یک ساله و آپشن تمدید دو ساله است.

به این ترتیب اولادقباد نخستین تجربه حضورش در فوتسال اروپا را با تیم پالما در پیش دارد و در کنار حسین طیبی دیگر ملی پوش ایران در پالما، کارش را در این رشته ادامه می‌دهد.

«دیوید کاندلاس» یکی از خبرنگاران و کارشناسان فوتسال اسپانیا، انتقال اولادقباد به پالما را «هیجان انگیزترین» نقل و انتقال لیگ اسپانیا دانست و از سبک بازی او به عنوان سبک در حال انقراض در فوتسال یاد کرد.

کاندلاس همچنین گفت: اولادقباد می‌تواند تاثیری مشابه با مارکینیو ۲۰ سال پیش (ستاره سابق تیم ملی برزیل) داشته باشد اما باشگاه باید به او آزادی بدهد تا قادر به دریبل کردن باشد. اگر برای پاس دادن بیاید، یک سال دیگر به ایران بر می‌گردد.

اشاره این کارشناس به آزادی عملی است که باید به اولادقباد داده شود تا از تکنیک شخصی خود استفاده کند چرا که تحمیل تاکتیک‌های تیمی به او می‌تواند منجر به کوتاه شدن عمر حضورش در تیم پالما و فوتسال اروپا بشود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.