کد خبر : 225211
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 - 20:51
-

بد عهدی میزبان مقابل میهمان/ گهر زمین زیر توافق خود با سفیر زد

بد عهدی میزبان مقابل میهمان/ گهر زمین زیر توافق خود با سفیر زد

گهر زمین توافق شفاهی خود با سفیر را عملی نکرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، با توجه به درخواست باشگاه سفیر گفتمان تهران در خصوص تغییر ساعت مسابقه این تیم در هفته هفتم لیگ برتر مقابل گهر زمین سیرجان از ساعت ۱۷ به ساعت ۱۶ و موافقت شفاهی و ضمنی باشگاه گهر زمین سیرجان، در اقدامی غیر حرفه ای و سوال برانگیز، باشگاه میزبان امروز ظهر از مخالفت با تغییر ساعت مسابقه خبر داده است.

این در حالی است که تیم فوتسال سفیر گفتمان برنامه ریزی های مربوطه از قبیل  هتل ، بلیط هواپیمای برگشت و … خود را بر اساس این توافق شفاهی صورت داده است .

 با توجه به بعد مسافت و فاصله ی ۱۹۰ کیلومتری سیرجان تا کرمان و در نظر گرفتن زمان اتمام مسابقه و همچنین ساعت پرواز هواپیمایی ماهان، بعید به نظر می رسد تیم سفیر بتواند در ساعت مقرر در فرودگاه حاضر شود.

 این موضوع غیر اخلاقی، باعث ناراحتی شدید مدیران باشگاه سفیر گفتمان تهران از تیم گهر زمین سیرجان شده است و سازمان لیگ نیز تغییر ساعت بازی را منوط به موافقت تیم‌میربان اعلام کرده است.

بدون هر گونه پیش داوری و به دور از قضاوت انتظار می رود مدیران باشگاههای فوتسال با مساعدت و همکاری در خصوص مواردی که نه تنها هیچ ضرر و لطمه ای به منافع ایشان نمیزند بلکه نشان دهنده ی روح زیبای ورزش و اشاعه ی فرهنگ جوانمردی است، اجازه ندهند در این شرایط سخت اقتصادی، باعث وارد شدن خسارت مادی و بروز حواشی گردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.