کد خبر : 238326
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 14:42
-

شمس: محمدی از من معذرت خواهی کرده است/ نمی‌دانم برخی حرف‌ها از کجا آمده است

شمس: محمدی از من معذرت خواهی کرده است/ نمی‌دانم برخی حرف‌ها از کجا آمده است

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: باقر محمدی از من معذرت خواهی کرده و از کادرفنی می‌خواهم که اگر او شایستگی قرار گرفتن در دروازه تیم ملی را دارد، دعوتش کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین شمس در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: به نظر من به خوبی تدارک دیده نشده اما همین تورنمنت تایلند خیلی مسابقات خوبی برای تیم ملی است تا کادرفنی به خوبی بتواند بازیکنان مدنظر خود را بشناسد و در جام ملت‌های فوتسال آسیا به موفقیت برسد. 

وی افزود: تیم های مدعی در آسیا به خوبی تدارک دیدند و تیم ازبکستان به عنوان یکی از مدعیان یک اردو در کویت برگزار کرد اما در اینجا وحید شمسایی مجبور است با تیم‌های داخلی بازی دوستانه برگزار کند. تیم ملی قرار است دوشنبه با یک تیم لیگ یکی و سیزدهم هم با تیم سن ایچ صدرنشین لیگ برتر بازی کند. اما خداراشکر تورنمنت ۶ جانبه تایلند می تواند مهیب تیم را به کادرفنی نشان دهد. فکر می‌کنم می شد بهتر هم برای تیم ملی تدارک دید.

سرآنالیزور مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا که از سوی کنفدراسیون فوتبال AFC انتخاب شده است در مورد حواشی که در خصوص باقر محمدی دروازه‌بان تیم قند کاترین آمل به وجود آمده, بیان کرد: خدا را گواه می گیرم نه توهینی بوده نه چیز دیگری. نمی دانم این حرفا از کجا در آمده است.  

وی افزود: محمدی از من معذرت خواهی هم کرده و من از کادرفنی تیم ملی فوتسال می خواهم که اگر او شایستگی قرار گرفتن در دروازه تیم ملی را دارد، او را دعوت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.