کد خبر : 266763
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 13:50
-

ادغام سوپر لیگ و لیگ‌برتر فوتسال زنان منتفی شد/ اجرای مسابقات به روال گذشته با تغییر در تعداد تیم‌ها

ادغام سوپر لیگ و لیگ‌برتر فوتسال زنان منتفی شد/ اجرای مسابقات به روال گذشته با تغییر در تعداد تیم‌ها

داستان ادغام سوپر لیگ و لیگ برتر فوتسال زنان به سرانجام نرسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سمیرا بیگدلی مدیر تیم‌ملی فوتسال زنان و‌ مسئول برگزاری لیگ های فوتسال زنان از ادامه شرایط لیگ های فوتسال مانند گذشته خبر داد. پس از پایان فصل سوپر لیگ فوتسال زنان بود که کمیته فوتسال بحث ادغام سوپر لیگ و لیگ برتر را پیش کشید. پروژه ای که از همان ابتدا هم مشخص بود عملی شدن آن با توجه به تعداد بالای تیم ها کار سختی است.

هفته گذشته پس از پایان لیگ دسته یک فوتسال زنان، کمیته فوتسال به ریاست اصولی با باشگاه های فعال در سوپرلیگ، لیگ برتر و لیگ دسته یک زنان جلسه ای را برگزار کردند تا ادغام سوپر لیگ و لیگ برتر را اعلام کنند. جلسه ای که ۳ ساعت به طول انجامید و در پایان با مخالفت باشگاه ها همراه شد. کمیته فوتسال قصد داشت در صورت ادغام، لیگ برتر را در سه گروه ۷ تیمی برگزار کند که با مخالفت شدیدی از سوی مدیران باشگاه ها همراه شد و جلسه بی نتیجه پایان یافت.

اما امروز سمیرا بیگدلی اعلام کرد سوپر لیگ و لیگ برتر ادغام نمی شوند و مانند گذشته ادامه پیدا می کنند. با این تفاوت که سوپر لیگ ده تیمی می شود و لیگ برتر هم کار خود را با یازده تیم دنبال خواهد کرد.

کمیته فوتسال به نظر اگر قصد ادغام دارد باید از همین حالا مصوبه ای را برای فصل بعد تصویب کند تا باشگاه ها تکلیف خود را بدانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.