کد خبر : 267764
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 14:27
-

سایه پرونده فساد فوتبال باشگاه مس رفسنجان بر سر تیم فوتسال بانوان

سایه پرونده فساد فوتبال باشگاه مس رفسنجان بر سر تیم فوتسال بانوان

در حالیکه فساد فوتبال کشورمان که از باشگاه مس رفسنجان شروع شد به روزهای پرالتهاب و باز شدن پای نفرات بیشتر به این پرونده رسیده، بازیکنان تیم فوتسال بانوان این باشگاه منتظر تسویه قراردادهای خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پرونده فساد گسترده در فوتبال ایران هنوز در ابتدای راه پر پیچ و خم خود است. پرونده‌ای که با موضوع صعود مس رفسنجان به لیگ برتر در فصل ۹۹-۱۳۹۸ باز شده و متهمان مرتبط با آن یک به یک به مراجع قضایی فدراسیون فراخوانده شده، بازداشت می‌شوند یا به قید وثیقه آزاد هستند تا تکلیف‌شان مشخص شود. در این بین افرادی بوده‌اند که در زمان رخ دادن این فساد گسترده در فوتبال مسئولیت داشته‌اند، اما سعی در فرار از این اتفاق دارند و می‌خواهند فساد رخ داده را متوجه به زمان دیگری بدانند.

در حالیکه همه نگاه‌ها به سمت فوتبال این باشگاه و مشخص شدن وضعیت این تیم است، در بخشی از باشگاه مس رفسنجان، بانوان تیم فوتسال با وجود اتمام لیگ که ماهها از آن می گذرد همچنان منتظر تسویه حساب قراردادهای خود هستند.

راضیه پرسه یکی از بازیکنان تیم فوتسال مس رفسنجان است که در این خصوص به گفتگو پرداخت که در ادامه می خوانید:

 

*پرونده فساد مالی مس رفسنجان چه تاثیری در بخش بانوان و تیم فوتسال گذاشته است؟

تیم مس رفسنجان تیمی بسیار قابل احترام و ریشه داری بوده است و طی چندین سال تیم داری در لیگ برتر و سوپر لیگ می توان گفت که بهترین امکانات رو دراختیار بازیکنان فوتسال بانوان خود قرارداده است، اما می توان گفت که طی دوفصل اخیر خیلی کم لطفی درحق این تیم و کادر شده است و به تیم چه از نظر بازی و چه به لحاظ امکانات کمی بی مهری شده است. شاید دلیل این بی اهمیتی ها همین باشد که اخبار های متعددی در خصوص فساد در این باشگاه رخ داده است.

 

*قراردادهای شما تسویه شده یا خیر؟ چند درصد پرداختی داشتید؟

تمامی اعضای تیم چه از کادر تیم و چه از بازیکنانی که چندین سال برای تیم زحمت کشیدند و همه جوره دراختیار تیم بودند و به تیم کمک تیم کردند تا این تیم بهترین نتایج را در طول فعالیت خود را کسب کند. فصل گذشته باشگاه مس، تیم داده بود که فقط در لیگ بماند، که در کمال ناباوری های تیم های مدعی، این تیم رده سوم را با فاصله امتیازی خیلی کم کسب کرد. تیمی که تمامی سختی ها اعم از امکانات لازم، بودجه شرایط رفت آمد و غیره … در طول فصل تحمل کرد. خیلی باعث تاسف است که باشگاه ریشه داری مثل مس رفسنجان حتی سوم شدن تیمش را در هیچ کجای رسانه باشگاهی تبریک نگفته و حتی مدال های بازیکنان را تحویل نداده و گذشته از آن بودجه کمی که در اختیار تیم قرارداده است را پرداخت نکرده درصورتی که تمامی تیم های پایین تر همگی تسویه مالی شده اند تیمی که صاحب جایگاه شده است هنوز با بازیکنان خود تسویه نکرده است. ما از شروع لیگ تا بحال فقط ۵۵٪ دریافت کرده ایم و این مساله از باشگاه بزرگی مثل مس رفسنجان انتظار نمی‌رفت.

 

*صحبتی برای فصل آینده با شما شده است یا خیر با توجه به اینکه تیم ها برای فصل آینده نیز باید اعلام آمادگی کنند؟

تابه حال که اصلا تکلیف تیم داری و قرارداد بازیکنان مشخص نشده است و با هیچ یک از بازیکنان برای فصل اینده صحبت نشده است و کسی هم پاسخگوی بازیکنان و‌حتی کادر نیست. حدود ۵_الی ۶ ماه که واریزی نداشته ایم. مهلت قرارداد تمام بازیکنان تا ۱۴۰۳/۳/۳۱ به اتمام می رسد و کمتر از ده روز به اتمام قرادادها باقی مانده است. اگر تسویه نشود، تمامی بازیکنان و بنده علی رغم میل باطنی و احترامی که برای این مجموعه قائلم برای احقاق حق خود قطعا همگی از راه قانونی پیگیری خواهیم کرد.

 

*برای فصل آینده پیشنهادی داشتید یا خیر، با توجه به اینکه اصفهان یک تیم در سوپر لیگ و یک تیم در لیگ برتر هم دارد؟

از آنجایی که هنوز تکلیف هیچ تیمی مشخص نشده است، از دو تیم اصفهانی و تهران پیشنهاداتی داشته ام که فعلا دراین خصوص تصمیمی نگرفته ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.