کد خبر : 268121
تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1403 - 9:34
-

جای خالی جایزه برترین مربی لژیونر سال/ صعود تاریخی این مربی ایرانی به جام‌جهانی دیده نشد!

جای خالی جایزه برترین مربی لژیونر سال/ صعود تاریخی این مربی ایرانی به جام‌جهانی دیده نشد!

در مراسم برترین‌های فوتسال جای یک جایزه، کنار انبوه جوایز به طور ویژه خالی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جشن برترین‌های فوتسال پرطمطراق‌تر از سال گذشته و با حضور دکتر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به شکلی بهتر از گذشته برگزار شد تا نشان دهد که کمیته فوتسال تلاش خود را برای جذابتر شدن این مراسم به کار بسته است؛ گرچه که انتقادات ریز و درشتی نیز به این مراسم وارد بود. 

یکی از مهمترین انتقادات به فقدان جایزه برترین لژیونر مربی سال در میان انبوه عناوین و جوایز جشن بازمی‌گشت. جایزه‌ای که نبودش در کنار تجلیل از لژیونر‌ بازیکن‌های فوتسال ما و روی سن آمدن شایسته طیبی، اولادقباد و آقاپور بیشتر به چشم آمد. 

این اتفاق در سالی رخ داد که مجید مرتضایی به عنوان یک مربی ایرانی توانست با افغانستان برای اولین بار به جام‌ ملت‌های آسیا صعود کرده و بلافاصله نیز با کسب سهمیه جام‌جهانی به عنوان یک مربی ایرانی تاریخ‌سازی کند‌ اما در نهایت نام و عنوان او در میان جوایز برترین‌های سال ایران نبود! 

مربی‌ای که با این رکوردها امسال در صدر اخبار فوتسال آسیا و حتی جهان قرار گرفت و بارها نیز از سوی شمسایی به طور ویژه مورد تشویق قرار گرفت به شکل عجیبی از سوی مسئولان برگزاری مراسم دیده نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حبیب الله احمدی شنبه , ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

مدونی چراه ازشون قدر دانی نکرد چون سرمربی افغانستان بود اینا همشون با افغانستان مشکل دارن اکه این سرمربی مربی کشور های اروپا مبود اون وقت ازشون قدردانی چی هتا بهترین مربی هم مشود اکه اینا دوستیش ندارن ولی مردم افغانستان خیله دوست داره مجید مرتضایی عشق است

رهگذر شنبه , ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

نه داداش اینطور نیست، افغانستان نور چشم ماست، ماهم با صعود افغانستان واقعا خوشحال شدیم و تبریک میگیم ب افغانهای عزیز و مربی شایسته شون جناب مرتضایی

مهدی ذوقی شنبه , ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹

تاج سر ما هستید

مجید۱۶۰۸ شنبه , ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

از دوره بعدمسئولین این بخش راهم اضافه کنند…کارمرتضائی فوق العاده بودولایق قدردانی…

حسین جلالی شنبه , ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷

موفقیت آقای مرتضایی ، افتخاری بزرگ برای جامعه فوتسال ایران بزرگ هست . امیدوارم که موفقیت‌های شماکماکان استمرار داشته باشد.

میلاد نوری یکشنبه , ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۵۱

نه بابا ، ما ملت افغانستان را دوستداریم، مجید مرتضایی هم که از خودمونه، باید بهش جایزه میدادن خب.

ناشناس دوشنبه , ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

چون سرمربی تیم ملی افغانستان هست برنده جایزه نشد اگه حتی مربی یک تیم آفریقایی بودبرنده میشد ، اما ما مردم افغانستان سخت دوستش داریم و در قلب های ماست