کد خبر : 268528
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 23:04
-

افضلی در گفتگو با Fut5al :

در جام دوستی دنبال محک زدن قوت و ضعف گهرزمین هستیم/ اسم‌ها به تنهایی تعیین‌کننده نیستند/ به تجربه بازیکنانم از لیگ‌های مطرح جهان نیاز داریم

در جام دوستی دنبال محک زدن قوت و ضعف گهرزمین هستیم/ اسم‌ها به تنهایی تعیین‌کننده نیستند/ به تجربه بازیکنانم از لیگ‌های مطرح جهان نیاز داریم

حسین افضلی حضور در تورنمنت چهارجانبه دوستی را برای محک زدن نقاط قوت و ضعف تیمش ثمربخش خواند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین افضلی سرمربی تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در حاشیه تورنمنت دوستی مشهد به خبرنگار Fut5al گفت: بعد از حدود یک ماهی که استارت زدیم الحمدالله در روند آماده‌سازی خوبی هستیم. بازیکنان جدیدی که اضافه شدند نزدیک به ۱۰روزی هست که به جمع تیم پیوسته‌اند و البته که هنوز در شرایط بدنسازی هستیم و به صلابت و شادابی مورد نظر نرسیده‌ایم.

او افزود: آمادگی تیمی‌ای در حد ۵۰ یا ۶۰درصد داریم اما انشاالله در هفته‌های آینده با انجام بازی‌های دوستانه پیش می‌رویم و آماده می‌شویم. انشاالله در این تورنمنت جام دوستی نیز بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را ببینیم و محک بزنیم.

سرمربی گهرزمین به اولین بازی دوستانه تیمش با فولادهرمزگان اشاره کرد و گفت: یک بازی خوب را با بندرعباس انجام دادیم که برای ما ارزشمند بود و مطمئنا هر چقدر بیشتر بازی کنیم به سود ما خواهد بود و انشاالله رفته رفته به شرایط ایده‌آل خود دست پیدا کنیم.

افضلی در خصوص پیش‌بینی خود از لیگ امسال تصریح کرد: حتما لیگ سختی خواهد بود ولی هر تیمی که تلاش کند و بجنگد موفق می‌شود. ما برای هدف‌مان تلاش می‌کنیم و اعتقاد دارم تیمی که مدیریت داشته باشد، بجنگد و در راستای اهدافش تدبیر کند، می‌تواند امسال در ماراتن لیگ موفق باشد. اینکه در تورنمنت‌های پیش فصل می‌بینیم که مثلا ساوه یقه تیم خوب مس را می گیرد حکایت از سختی لیگ امسال دارد و هیچ چیز از قبل مشخص نیست. اینکه از الان بگوییم چه تیمی چه رتبه ای را کسب می کند هرگز قابل پیش‌بینی نیست.

او با اشاره به جذب طیبی و سالار و اولادقباد گفت: ما نیز امسال بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم که حضورشان قطعا به لیگ ما کمک خواهند کرد و به پویایی و قدرت لیگ کمک خواهند کرد و بازی‌های قشنگی را شاهد خواهیم بود. اکنون در مس اسم‌های بزرگی حضور دارند و خود گیتی‌پسند ۸ یا ۹ بازیکن ملی پوش دارد و ما نیز سه بازیکن ایرانی لیگ اسپانیا را گرفتیم ضمن اینکه در کنار ایشان حمید احمدی، علی عسگری را گرفتیم و خودمان نیز بازیکنان خوبی از قبل چون بهروز اسدی، سینا پرکاس مهدی شجاع را داشتیم و همچنین نفراتی چون خزایی و جوانانی مثل کهزادی، رضایی، مانی قانع، عارف قلیچی، حمزه، شریعت، نیما بهمن نژاد و … داریم.

سرمربی گهرزمین سیرجان تاکید کرد: در کنار همه این‌ها فقط اسم تعیین‌کننده برای کسب نتیجه نیست و چیزی که تعیین‌کننده است تلاش و جنگندگی خواهد بود که در تمام دنیا صادق است و باید با انگیزه و تمرکز به سمت آن برویم. در کنارش هم تجربیاتی است که بازیکنان بزرگ من از تیم های بزرگ جهان دارند که به آن نیاز داریم و شکی در آن نیست.

حسین افضلی در خاتمه یادآور شد: انشاالله امسال لیگ جذابی را ببینیم، تیمی خوبی در دل لیگ داشته باشیم و نفراتی را در نهایت تحویل تیم‌ملی بدهیم که بتوانند در جام‌جهانی افتخارآفرینی کنند و پرچم پرافتخار ایران را در جهان را برافراشته کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۵۸

اخییییی حیف که تا جام جهانی بیشتر نیستی خخخخخخخخخخخ

نام شنبه , ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

افضل اون کسى که این بازیکنا رو فرستاده اونجا خودش بعد از جام جهانى میاد تیم رو ازت تحویل میگیره !!!!!!!