کد خبر : 268986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 13:43
-

پیام تقدیر مدیرعامل باشگاه سفیر گفتمان تهران از عوامل برگزاری دومین دوره تورنمنت فوتسال جام سفیر

پیام تقدیر مدیرعامل باشگاه سفیر گفتمان تهران از عوامل برگزاری دومین دوره تورنمنت فوتسال جام سفیر

با پایان دومین دوره تورنمنت فوتسال جام سفیر، محمد فائقی مدیرعامل باشگاه در پیامی از تمامی عوامل برگزاری این رقابت ها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سفیر گفتمان تهران، با پایان دومین دوره تورنمنت فوتسال جام سفیر، محمد فائقی مدیرعامل باشگاه در پیامی از تمامی عوامل برگزاری این رقابت ها تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است:

مفتخریم تا اعلام کنیم باشگاه فرهنگی ورزشی سفیر گفتمان تهران برای دومین سال پیاپی میزبانی تورنمنت دوستانه فوتسال پایتخت «جام سفیر» را پیش از شروع رقابت های لیگ برتر بر عهده گرفت و قبل از آغاز لیگ، چراغ مسابقات را  روشن نمود …

بسیار امیدواریم این تورنمنت، با استقبالی که از سوی اهالی فوتسال صورت گرفته است در تقویم ثابت مسابقاتی فوتسال ایران در سال های آتی قرار بگیرد.

دومین دوره این پیکارها، با حضور ۶ تیم مطرح لیگ برتر کشور شامل گیتی پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان ، سن ایچ ساوه، شهرداری ساوه، فولاد زرند ایرانیان و سفیر گفتمان تهران با برنامه ریزی مناسب و بهره وری بالا برای همه تیم ها برگزار شد که در نهایت با قهرمانی تیم گیتی پسند اصفهان به پایان رسید .

گرچه فراتر از رقابت و قهرمانی، ایجاد وفاق و همدلی در بین تیم ها و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم ها از سوی کادرفنی، از اهمیت بالاتری برخوردار بود.

حال و با پایان یافتن این رقابت ها، مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی سفیر گفتمان تهران از تمامی عزیزانی که در برگزاری باشکوه این رقابت ها دخیل بودند و سهم داشتند از جمله مدیران عامل ، سرپرستان، مربیان و بازیکنان ۶ تیم حاضر، مدیریت و سرپرست اجرایی، مسئولین و عوامل تدارکات و پشتیبانی باشگاه سفیر گفتمان تهران، جامعه داوری ، پیشکسوتان و مربیان فوتسال، اصحاب و اهالی رسانه که به نحوی در برگزاری این نمایش باشکوه نقش داشتند کمال امتنان و تشکر را دارد.

با سپاس و احترام
محمد فائقی
مدیر عامل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.