کد خبر : 201308
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 23:51
-

کردی در گفتگو با Fut5al :

کمترین حق فولاد زرند سه امتیاز بود/ قبل بازی با فرش‌آرا شوکه شدیم/ درگیری پایان بازی ناشی از سوتفاهم بود

کمترین حق فولاد زرند سه امتیاز بود/ قبل بازی با فرش‌آرا شوکه شدیم/ درگیری پایان بازی ناشی از سوتفاهم بود

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند کرمان گفت: با تمام احترامی که برای فرش‌آرا و مرتضایی قائل هستم کمترین حق ما کسب سه امتیاز بود.

رضا کردی پس از کامبک و تساوی تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی به لحاظ فنی بسیار خوب و عالی برگزار شد تیم فرش‌آرا با مجید مرتضایی به عنوان یک مدرس آسیایی و سابقه این تیم در لیگ‌برتر فوق‌العاده بازی کرد اما تیم ما نیز پا پس نگذاشت و شاید کسب سه امتیاز بازی کمترین حق ما بود.

او افزود: ما با بازیکنان قرار گذاشته بودیم که پیش از هر چیز در جریان بازی دروازه‌مان گشوده نشود و تنها دو ضربه شروع مجدد باعث دریافت گل شد که خوشحالم با تلاش بازیکنان آنها را هم با تلاش و جنگندگی تا آخرین دقایق جبران کردیم.

سرمربی فولاد زرند ایرانیان تصریح کرد: هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را در این بازی خلق کردند که سهم ما و درصد خطرناکی موقعیت‌های ما واقعاً از حریف خوبمان بیشتر بود افسوس می‌خوریم که این موقعیت‌های خوب را از کف دادیم.

او با بیان اینکه تیمش در شرایط میزبانی هیچ تفاوتی با تیم فرش‌آرا میهمان نداشته، متذکر شد: ما با ۴ جلسه تمرین تاکتیکی و تنها یک جلسه تمرین در سالن کرمان به دلیل بازسازی سالن اصلی خود در زرند به مصاف حریفی رفتیم که آنها هم روز قبل بازی یک جلسه تمرین به مانند ما در این سالن انجام داده بودند. بنابراین هیچ فرقی بین میزبان و میهمان در این بازی نبود خصوصاً که ما تماشاگری هم بدلیل کرونا نداشتیم.

کردی با بیان اینکه کارت بازی خیلی از بازیکنان جدیدش صادر نشده بود گفت: اعلام این خبر درست چند ساعت باقی مانده تا بازی با فرش‌آرا یک شوک بزرگ به تیم ما بود و ما با تمام تلاشی که کردیم تنها توانستیم از یک بازیکن لیگ‌برتری در این بازی استفاده کنیم و مابقی نفرات ما همان بازیکنان سال گذشته و چند بازیکن لیگ یکی جدید بود.

سرمربی فولادزرند افزود: ما در فصل نقل وانتقالات ضعیف ورود کرده‌ایم و تنها امید من این است که تا قبل از شهریور ماه که تاریخ پایانی نقل و انتقالات است بازیکنان مد نظر خود را جذب کنیم‌. در لیگ برتر در ترمیم برخی پست‌ها احتیاج به ابزار لازم داریم و نباید از آن غافل شویم.

کردی در خاتمه به درگیری لفظی برخی بازیکنان دو تیم در پایان بازی اشاره کرده و متذکر شد: بر روی گل دوم فولاد زرند برخورد یکی از بازیکنان فرش‌آرا با دروازه‌بان این تیم از دید بازیکنان ما نوعی تمارض تلقی شد و به این خاطر توپ را به بیرون نزدند و همین سوءتفاهم باعث درگیری کلامی شد که در نهایت ختم به خیر شد. به شخصه چنانچه مصدومیت بازیکن حریف واقعی بوده و بازیکنان ما توپ را به بیرون نزده‌اند صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.