کد خبر : 201312
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 12:24
-

فرهاد کشاورز در گفتگو با Fut5al :

از تساوی راضی نیستم اما با ۱۵ روز تمرین کراپ را متوقف کردیم/ بعد جام‌جهانی بهتر می‌شویم/ برای معرفی ستاره‌ها تلاش می‌کنیم

از تساوی راضی نیستم اما با ۱۵ روز تمرین کراپ را متوقف کردیم/ بعد جام‌جهانی بهتر می‌شویم/ برای معرفی ستاره‌ها تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: ما در حالی از کراپ الوند امتیاز گرفتیم که تنها ۱۵ روز تمرین کنار هم کرده بودیم.

فرهاد کشاورز پس از تساوی تیمش مقابل کراپ الوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم درگذشت کاظم محمدی عزیز را تسلیت بگویم. حقیقتا هنوز کلمه مرحوم در زبان من جا نمی‌گیرد چراکه رفتن او را باور نکرده‌ام. ما با هم هم محلی بودیم و سال‌های زیادی را با هم گذراندیم و برای من سخت است که جای خالی او را ببینم.

سرمربی مقاومت البرز ادامه داد: بازی در مقابل کراپ الوند با کیفیت بالای بازیکنان خوبش و همچنین کادر فنی خوبی چون اصغری‌مقدم و همکارانشان، قطعا بازی سختی است و خواهید دید که چنین نتیجه ای در این سالن چقدر کار سختی است و هر تیمی نمی‌تواند اینجا از کراپ جلو بیفتد و حتی امتیاز بگیرد. این موضوع را به یاد داشته باید و در ادامه کیفیت و بزرگی کراپ را خواهید دید.

کشاورز با بیان اینکه در دوسال اخیر همواره بازی‌های مقاومت با کراپ الوند جذاب بوده، متذکر شد: با این حال من خودم از این بازی رضایت ندارم. چیزی که تیم من فقط با ۱۵ روز تمرین بازی کرد آن هم در شرایطی که ۴ نفر از این ۱۲ بازیکن ما حدود دو سه روز است که با تیم به صورت گروهی تمرین کرده‌اند. امیدوارم در بازی با برگشت با کراپ به مراتب بازی بهتری را ببینیم.

او تعطیلات لیگ در حین برگزاری جام‌جهانی را یک فرصت برای تیمش خواند و گفت: انشاالله بعد از این چهار بازی که تیم‌ها تا پایان جام‌جهانی به تعطیلات می‌روند بتوانیم به مراتب با کیفیت‌تر، بهتر و هماهنگ‌تر شویم و در ادامه لیگ حضور پیدا کنیم.

سرمربی مقاومت البرز که با جوان‌های تیمش، جمعی از بازیکنان ملی‌پوش کراپ را متوقف کرده، تاکید کرد: امیدوارم روند خوب خود را ادامه دهیم و در انتهای لیگ برتر امسال هم خروجی ما این باشد که ستاره‌ها و بازیکنان بهتری را به فوتسال ایران معرفی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.