کد خبر : 201608
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 21:35
-

باغبانباشی: کار سختی پیش رو داریم/ نگاه‌مان به تعطیلات لیگ‌برتر است/ افضل مدیرفنی ماست

باغبانباشی: کار سختی پیش رو داریم/ نگاه‌مان به تعطیلات لیگ‌برتر است/ افضل مدیرفنی ماست

سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت: تیم بستن در یک هفته بسیار سخت است، می‌خواهیم بازی‌های نخست را پشت سر بگذاریم و نگاهمان به تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی است تا بتوانیم نفرات مورد نیاز را بگیریم و بازیکنان را آماده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد باغبانباشی بعد از پیروزی سپاهان در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: کار سختی داریم، راگا نیز تیم خوبی بود اما در اولین گام با سپاهان ۳ امتیاز خانگی را کسب کردیم؛ می‌دانیم کار سختی پیش رو داریم و به بازیکنان گفته‌ام باید حس جنگندگی بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان افزود: بازی‌های سختی داریم و باید برای همه بازی‌ها توان داشته باشیم، امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای اصفهان باشیم؛ بازیکنان باید برای کسب امتیاز تلاش کنند و حتی به کسب سکو فکر کنند، بیشترین تلاشمان را انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم بستن در یک هفته بسیار سخت است، می‌خواهیم بازی‌های نخست را پشت سر بگذاریم و نگاهمان به تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی است تا بتوانیم نفرات مورد نیاز را بگیریم و بازیکنان را آماده کنیم.

باغبانباشی در پایان گفت: علی افضل مدیر فنی تیم است، همه برای جامعه فوتسال اصفهان تلاش می‌کنیم تا شرایط ایده‌آل را به وجود بیاوریم تا جوانان و پتانسیل‌های اصفهانی دیده شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.