کد خبر : 201705
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 12:54
-

مرتضایی: کراپ، بازی را با تجربه از فرش آرا برد/بعد از تعطیلات شرایط بهتری پیدا می کنیم

مرتضایی: کراپ، بازی را با تجربه از فرش آرا برد/بعد از تعطیلات شرایط بهتری پیدا می کنیم

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: مستحق شکست مقابل تیم کراپ الوند نبودیم و این تیم با تجربه بیشتر برنده بازی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد پس از شکست تیمش مقابل کراپ الوند اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم مشاهده کردیم. فرش آرا استحقاق برد را داشت و باید با دو سه گل اختلاف می بردیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و تیم حریف توانست با تجربه خودش در دقایق پایانی به پیروزی برسد.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنان دو تیم در این دیدار تاکید کرد: حدود یک ماه و ۱۰ روز است که تمرین می کنیم. این بازی یک فینال زودرس بود و هر دو تیم چون بازی قبلی خود را مساوی کرده بودند به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتند. فشار روی بازیکنان زیاد بود و کراپ روی تجربه بالای بازیکنانش برد. زمانی که سه بر دو جلو بودیم می توانستیم سه، چهار گل بزنیم.

سرمربی فرش آرای مشهد در پایان گفت: تیم بسیار جوانی داریم که قول می دهم کم کم بعد از تعطیلات شرایط بهتری پیدا کنیم. یک بازیکن مصدوم داریم. یک بازیکن اضافه می شود و یک بازیکن هم جذب می کنیم تا وضعیت تیم بهتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.