کد خبر : 201756
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 11:38
-

حسن زاده: سن ایچ هفته به هفته بهتر خواهد شد

حسن زاده: سن ایچ هفته به هفته بهتر خواهد شد

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه پس از پیروزی مقابل مس سونگون گفت: هنوز ابتدای لیگ است و سن ایچ هفته به هفته بهتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه پس از پیروزی تیمش مقابل مس سونگون گفت: تیم مس قهرمان چند دوره لیگ برتر است و طبیعتا بازی سختی با این تیم داشتیم. خیلی با برنامه و با تمرکز بازی کردیم.یک بازی حساب شده و فنی را ارائه دادیم و با یک گل برنده شدیم.به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که با همدلی و انسجام به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: رفته به رفته بهتر می شویم و روان تر از بازی قبل بازی می کنیم. هنوز ابتدای لیگ است و باید تیم بهتر و بهتر شود.

وی با اشاره به داوری بازی تیمش با مس سونگون تاکیدکرد: به هر حال امسال داورهای جوان زیادی اضافه شدند و خودمان باید به داوران کمک کنیم ولی خواهشم و توقعم این است که داوران هم با تمرکز بیشتر فارغ از اینکه مقابل چه تیمی سوت می زنند قضاوت کنند. 

حسن زاده ادامه داد:داوران در صحنه هایی تحت تاثیر مس و بازیکنان این تیم قرار گرفتند.توقع مان این است که داوری بهتر شده و داوران با اشتباهات کمتری سوت بزنند .

وی در مورد شانس قهرمانی سن ایچ در لیگ برتر فوتسال گفت: همیشه سعی کردم منطقی نگاه کنم.طرفدارهای سن ایچ هم باید منطقی نگاه کنند.سه چهار تیم هستند که بودجه زیادی صرف کردند و ما سعی می کنیم آن توانمندی و پتانسیلی را که داریم در راه موفقیت تیم قرار دهیم و و قول می دهم با تمام وجود تلاش کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.