کد خبر : 201948
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 20:17
-

محمد كشاورز در گفتگو با Fut5al :

مستحق این پیروزی مقابل فرش‌آرا بودیم/ آینده تیم‌ملی را امثال سعید عباسی‌ها می‌سازند/ با بازیکنان توانا به فشار روی داور احتیاج نداریم

مستحق این پیروزی مقابل فرش‌آرا بودیم/ آینده تیم‌ملی را امثال سعید عباسی‌ها می‌سازند/ با بازیکنان توانا به فشار روی داور احتیاج نداریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: مستحق پیروزی برابر فرش‌آرا بودیم و خدا را شکر می‌کنم که این بار توپ‌های ما تبدیل به گل شد.

محمد کشاورز پس از پیروزی پر گل گیتی‌پسند مقابل فرش‌آرا مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما از شروع بازی کاملا به جریان بازی مسلط بودیم و تا انتهای بازی نیز خوب کار کردیم. بچه‌های ما امروز خیلی خوب بازی کردند و خدا را شکر می‌کنم که در این بازی توپ‌های ما به گل تبدیل شد.

او افزود: ضمن احترام به فرش‌آرا و کادر فنی آنها باید بگویم ما کاملا مستحق این نتیجه بودیم. از بازیکنانم فوق العاده راضی هستم و از آنها ممنونم. به نظرم آنها امروز خیلی تلاش کردند و خدا را شکر نتیجه خوبی رقم خورد که حقشان بود.

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان در خصوص اعتراض مرتضایی به فریادهای نیمکت گیتی‌پسند در واکنش به تصمیمات داور نیز گفت: هر دو تیم به داوری معترض بودند و ما شاید در دو سه صحنه به داور اعتراض کردیم که اشتباه داوری خیلی واضح بود و ضمن احترام همیشگی به داوران توقع داریم آنها هم با دقت عمل کنند.

کشاورز تاکید کرد: قلبا با سر و صدا روی نیمکت مخالفم اما نیمکت فرش‌آرا هم به داور اعتراض داشت و اینکه تیم حریف را متهم کنیم کار درستی نیست. بعضی وقت‌ها کنار خط فشارها بالا است و ناخودآگاه باعث اعتراض می‌شود اما ما هیچ‌وقت دنبال فشار گذاشتن روی داور نبوده‌ایم و این‌قدر به توانایی بازیکنانم اطمینان دارم که به این کارها حتی فکر هم نمی‌کنیم.

او در خصوص لغو هفته چهارم لیگ‎برتر نیز گفت: البته که تابع سازمان لیگ هستیم. اما تیم‌های برنامه‌ریزی می‌کنند و به طور مثال ما بلیط حرکت به کرمان را گرفته‌ایم، هتل رزرو کرده‌ایم و این تصمیمات چنانچه زودتر گرفته شود خیلی بهتر است. البته که می‌دانم کمیته برگزاری به دنبال برگزاری بازی‌ها به بهترین نحو است و حتما مشکلاتی سر راهشان بوده است. ما کاملا آماده این بازی در هفته چهارم بودیم.

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان به گلات سعید احمد عباسی در این بازی اشاره کرده و خاطرنشان کرد: سعید احمد عباسی یکی از ستاره‌های فوتسال ایران است که فوق‌العاده بازیکن خوبی است. پسر خوبی است و امیدوارم سال‌های آینده تیم‌ملی را امثال عباسی‌ها بسازند. ما مثل سعید عباسی در تیم‌مان زیاد داریم و بازیکنانم همه ستاره هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.