کد خبر : 201996
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 22:27
-

مرتضایی: فوتسال روی دیگرش را به ما نشان داد/ هیاهوی کنار زمین بر قضاوت داور تاثیرگذار بود

مرتضایی: فوتسال روی دیگرش را به ما نشان داد/ هیاهوی کنار زمین بر قضاوت داور تاثیرگذار بود

سرمربی فرش‌آرا مشهد پس از شکست مقابل گیتی‌پسند گفت: این همان فرش‌آرا است که گیتی‌پسند را در اصفهان شکست داد و امروز فوتسال روی دیگر خود را به ما نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی پس از شکست سنگین تیم فوتسال فرش‌آرا مقابل گیتی‌پسند در هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا ۵دقیقه پایانی، بازی به صورت نزدیک و پایاپای پیش می‌رفت و فداکاری بازیکنان گیتی‌پسند در ۲صحنه مانع از گلزنی این تیم شد.

وی تصریح کرد: فشار بازی به قدری زیاد شد که رفته رفته بازی به سود گیتی‌پسند پیش رفت و بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی تخلیه شدند اما این همان فرش‌آرا است که گیتی‌پسند را در اصفهان شکست داد و امروز فوتسال روی دیگر خود را به ما نشان داد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد بیان کرد: بازیکنان تیم ما امروز از جان مایه گذاشتند و این نتیجه هیچ چیز از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. با توجه به شرایط بحرانی در مشهد ۲تن از مربیان خود را به دلیل درگیری خانواده‌هایشان با بیماری کرونا در اختیار نداشتیم و چند بازیکن تیم نیز به دلیل ابتلای نزدیکانشان به بیماری کرونا از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی نداشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.