کد خبر : 201998
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 23:55
-

در گفتگو با Fut5al ؛

لطفی:با پنج شش بازیکن فصل را شروع کردیم!/شرایط شهروند و سن‌ایچ نابرابر بود/مطمئن باشید شهروند ساری در لیگ می‌ماند

لطفی:با پنج شش بازیکن فصل را شروع کردیم!/شرایط شهروند و سن‌ایچ نابرابر بود/مطمئن باشید شهروند ساری در لیگ می‌ماند
محمود لطفی سرمربی شهروند ساری پس از شکست تیمش در هفته سوم لیگ برتر مقابل سن‌ایچ ساوه، ضمن نابرابر دانستن شرایط دو تیم، نسبت به آینده تیمش اظهار امیدواری کرد.

محمود لطفی سرمربی تیم شهروند ساری پس از شکست خانگی این تیم در هفته سوم لیگ برتر مقابل سن‌ایچ ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: شرایط نابرابری وجود داشت. از بُعد فنی نمی‌توان گفت کدام تیم برتر بود. هر دو تیم تلاش خود را انجام دادند اما نباید فراموش کرد که تیم سن‌ایچ بیش از ۲ ماه تمرین برگزار کرد اما ما فقط یک هفته تمرین داشتیم. تمرین نکردن ما باعث شده تا از نظر قوای ذهنی و جسمانی کم بیاوریم.

وی ادامه داد: ما با ۵-۶ بازیکن فصل را شروع کردیم و طبیعی است که از لحاظ نتیجه گیری ریزش داشته باشیم. در طول این یکی دوماهی که بعلت جام جهانی در مسابقات وقفه افتاده، ما موظف هستیم صبح و بعدازظهر تمرین کنیم تا به هدف اصلی خودمان که حفظ سهمیه در لیگ برتر خواهد بود،برسیم.

لطفی در خصوص داوری این بازی تصریح کرد: داوران قشر زحمتکشی هستند. اشتباهاتی هم پیش می‌آید و باید کارشناسان داوری اظهار نظر کنند و ما نباید فضا را برای آن‌ها سخت کنیم. به اعتقاد من داور بازیکن حریف است و ما نباید به داوری کاری داشته باشیم. شاید در چند صحنه اشتباهاتی داشته‌اند اما بهتر است کارشناسان درمورد آن نظر دهند.

سرمربی شهروند در پایان نسبت به آینده تیمش اظهار امیدواری کرد و گفت: مطمئن باشید شهروند در لیگ برتر می‌ماند و به تیمم اعتقاد کامل دارم و شک نکنید در ادامه فصل و با بیشتر شدن آمادگی بدنی بازیکنانم و تمرینات پرفشار وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.