کد خبر : 204270
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 21:14
-

دور گروهی جام‌جهانی لیتوانی ۲۰۲۱؛

پیروزی تیم‌ملی مقابل آمریکا در روز درخشش مورتی/ یک اشتباه سهوی آمریکا را شاخ کرد/صعود ایران قطعی شد

پیروزی تیم‌ملی مقابل آمریکا در روز درخشش مورتی/ یک اشتباه سهوی آمریکا را شاخ کرد/صعود ایران قطعی شد

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در جام‌جهانی لیتوانی مقابل آمریکا با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در سالن ویلنیوس آرنا امشب از ساعت۱۹:۳۰ تیم‌ملی فوتسال ایران برابر تیم‌ملی آمریکا قرار گرفت. تیم‌ملی کشورمان با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی، محمد شجری، اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، مهدی جاوید کار خود را آغاز کرد اما یک اشتباه سهوی از علیرضا صمیمی در گم کردن خط شش قدم باعث لمس توپ در خارج از محوطه و اخراجی عجیب شد که به تیم‌ملی شوک داد.

مسعود محمدی درون دروازه قرار گرفت و در همین شرایط و با سه نفره شدن تیم ملی، گل اول آمریکا در کمال ناباوری وارد دروازه ایران شد تا شوک به بازیکنان ایران کامل شود. با این حال تجربه بازیکنان تیم ملی با دقایقی که از بازی گذشت به کمک ایران آمده و باعث گل‌های اول تا سوم برای فوتسال کشورمان شد. علی‌اصغر حسن‌زاده مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور با چند کار ترکیبی موفق به نمایش فوتسال ناب ایرانی در ویلنیوس آره‌نا شدند و تیم‌ملی را پیش انداختند.
درخشش مورتی، گلر آمریکا در در روزی که این تیم نه چندان مطرح فوتبال جهان چیزی فراتر از بازی‌های گذشته خود ظاهر شد باعث این شد تا شمار گل‌های ایران در نیمه اول به بیشتر از سه گل نرسد‌ ضمن اینکه آمریکایی‌ها چند موقعیت خوب نیز به دست آورد که مسعود محمدی با هوشیاری مانع از افزایش گل‌های حریف شد.
آمریکایی‌ها در پایان نیمه اول در حالی که ۵دقیقه قبل از سوت پایان باقی مانده بود دست به اجرای پاورپلی نمایشی برای کشتن وقت کردند تا تیم‌ملی گل‌های بیشتری نزند.
نیمه مربیان را تیم‌ملی با آرامش بیشتری آغاز کرد و تلاش کرد تا بر گل‌های خود بیافزاید اما دفاع بسیار خوب آمریکا در روزی که فراتر از انتظار ظاهر شده بود و همچنین بی‌دقتی در ضربات آخر از سوی فرهاد فخیم، جاوید و بازیکنان راس تیم‌ملی باعث شد تا بازی باز هم در دقایق پایانی برای ایران سخت شود و یک ضد حمله آمریکا گل دوم را وارد دروازه ایران کرده و اختلاف را به حداقل برساند.
تیم‌ملی آمریکا در ۴ دقیقه مانده به پایان بازی به بازی پاورپلی آورد بلکه بتوانند شانس خود را برای گرفتن امتیاز از ایران امتحان کند اما یک اشتباه از این تیم و هوشیاری سعیده احمد عباسی باعث شد تا تیم ملی گل چهارم را به ثمر برساند.
گفتنی است این بازی در نهایت با نتیجه ۴بر۲ به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا جمعه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

با این مربی قهرمانی جام جهانی را هم نمی خواهم. ۲۰۱۶ هم با بازیهای میلیمتری و تفاضل گل ضعیف سوم شدیم. حتی مقابل ترکمن و قرقیز و عراق هم به دو سه گل اختلاف راضیه. دیگه حداقل ۶ تا ۸ گل حقمون بود بازی بشدت ضعیف و دور از انتظاری بود. ژاپن چهار به دو به اسپانیا باخت ما دوره قبل ۵ به ۱ باختیم. مربی ترسو و ضعیفی که آینده ای باهاش نداریم. مربی خوبی داشتیم تیم به مراتب بهتر از این بود. دوره قبلی هم جز بازی با برزیل که یک استثنا بود در هیچ بازی ای خوب نبودیم بدون تعارف. این تیم قهرمان جام جهانی هم بشه این مربی و این شیوه بازی نچسب و اعصاب خرد کن است. نتیجه با برد پرگل و بازی زیبا لذت بخششه نه مقابل تیم آمریکا که بازیکناش نجار و کارگرن با این برد خفیف .