کد خبر : 205600
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 22:17
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

آرژانتین باز هم روسیه را شکست داد/ صعود آلبی‌سلسته جسور در شب ناآمادگی لیما

آرژانتین باز هم روسیه را شکست داد/ صعود آلبی‌سلسته جسور در شب ناآمادگی لیما

تیم ملی فوتبال آرژانتین در ضربات پنالتی روسیه را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی لیتوانی امشب دیدار حساس و جذاب تیم های ملی آرژانتین و روسیه فینالیست های دوره قبل در این مرحله برگزار شد که آرژانتینی ها در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی راهی جمع چهار تیم پایانی جام جهانی ۲۰۲۱ شدند.

آرژانتین که تا واپسین دقایق بازی یک بر صفر از حریف روس خود پیش بود، با یک قطع توپ زیبا از سوی آنتوشکین وارد چالش جالب پس از تساوی یک بر یک بازی شد. برتری جویی آلبی‌سلسته در وقت‌های اضافه نیز آنجا خود را نشان داد که این تیم در لحظاتی از نیمه دوم این وقت‌ها دست پاورپلی زد و در نهایت نیز در شبی که روسیه در اجرای کارهای گروهی خود به دلیل عدم رهایی کامل آندره لیما از بند مصدومیت در ضربات نهایی ظاهر نمی‌شد توانست با هنرنمایی سرمربی خود پیروز میدان شود.

سرمربی آرژانتین پس از تساوی دو تیم در پنالتی های قانونی و رسیدن کار به پنالتی های تک به تک ناگهان تصمیم به تعویض دروازه‌بان خود گرفت و همین شگرد نیز باعث شد تا این بازی را از روس ها ببرد.
تیم ملی آرژانتین در این بازی پس از تساوی یک بر یک با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی موفق به حضور در جمع ۴ تیم پایانی جام شد.
برای روسیه آرتم آنتوشکین و برای آرژانتین لئاندرو کوزولینو در وقت‌های قانونی و در ضربات پنالتی روبینیو، ادر لیما، آرتم آنتوشکین و ینار اسدوف و برای آرژانتین لوکاس بولوآلمانی، سانتیاگو بازیله، ماتیاس ادلستین، آنخل کلائودینو و تابوردا گلزنی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.