کد خبر : 206438
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 20:40
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

برزیل با تصاحب سومی، جا پای ایران گذاشت/ برنز جام‌جهانی در بازار داغ گل بخودی

برزیل با تصاحب سومی، جا پای ایران گذاشت/ برنز جام‌جهانی در بازار داغ گل بخودی

تیم‌ملی فوتسال برزیل با نتیجه ۴ بر ۲ از سد قزاقستان عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز پایانی جام جهانی لیتوانی و در دیدار رده بندی امشب از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه دیدار جذاب تیم ملی فوتسال برزیل و قزاقستان که قالب اصلی آن را بازیکنان برزیلی دو تابعیتی تشکیل می دادند برگزار شد و برزیل ارجینال موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ سکوی سومی جهان را به خود اختصاص دهد.

این دیدار با شوک قزاق‌ها شروع شد چرا که گل به خودی گیتا دروازه‌بان برزیل، در فشار حملات حریف، نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر به سود قزاقستان به پایان رساند.

چهره اول میدان در شروع نیمه مربیان کسی جز  تاینان نبود که ابتدا با گل به خودی دروازه قزاق‌ها را باز کرد و سپس پس با یک گل زیبا دوباره قزاقستان را از حریف برزیلی پیش انداخت.
در بازار داغ باز کردن دروازه خودی، یک گل به خودی دیگر از سوی قزاقستان که به نام رودریگوی برزیلی نوشته شد، بازی را دوباره به تساوی رساند تا دو گل “فرائو” و “لی” کار را با نتیجه ۴ بر ۲ به سود برزیلی‌ها یکسره کند.

برزیلی‌ها در حالی به مقام سومی جهان رسیدند که این عنوان در جام‌جهانی گذشته متعلق به تیم‌ملی کشورمان بود اما ایران با نمایشی متفاوت با سال گذشته این عنوان را از کف داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.