کد خبر : 206442
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 23:05
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

پرتغال قهرمان جدید جام‌جهانی فوتسال/ مشت خدا مانع از دبل آرژانتین!

پرتغال قهرمان جدید جام‌جهانی فوتسال/ مشت خدا مانع از دبل آرژانتین!

تیم‌ملی فوتسال پرتغال با شکست دو بر یک آرژانتین، قهرمان جدید جام‌جهانی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار فینال رقابت‌های جام جهانی لیتوانی امشب مقابل دیدگان هزاران علاقمند به فوتسال در سالن کاوناس از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار شد و در پایان پرتغال، تیم شگفتی‌ساز جام بود که با شکست قهرمان دوره قبل جام‌جهانی کاپ قهرمانی را بالای سر برد.

در نیمه اول این بازی حساس بازیکن تیم‌ملی آرژانتین در حرکتی عجیب با کوبیدن مشت به شکم ریکاردینیو این بازیکن پرتغالی را نقش بر زمین کرد که درخواست VS از سوی نیمکت پرتغالی‌ها باعث بازبینی فیلم و مشخص شدن حرکت غیر ورزشی بازیکن آرژانتین و اخراج مستقیمش شد تا اولین گل بازی بر روی سه نفره شدن آلبی سلسته به ثمر برسد.

در نیمه مربیان پرتغال تیم برتر میدان بود و بارها تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم نیز پیشرفت تا سرانجام به این مهم دست پیدا کند پرتغالی‌ها اگرچه لحظاتی بعد دروازه خود را در مقابل آرژانتین باز شده دیدند اما انسجام تیمی خود را حفظ کرده و توانستند با حفظ نتیجه تا پایان مانع از قهرمانی مجدد آرژانتین و کسب اولین جام جهانی تاریخ فوتسال پرتغال شوند.

آرژانتینی‌ها که با خطای هند معروف دیگو آرماندو مارادونا یک جام‌جهانی فوتبال را با عنوان تاریخی دست خدا از آن خود کرده بودند این بار افسوس مشت بازیکن خود را در این بازی می‌خوردند که مانع از رسیدن آنها به جام قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۱ فوتسال شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.