کد خبر : 206893
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 8:54
-

جنگی: تلاش می‌کنیم امتیازات خانگی به راحتی از دست نرود

جنگی: تلاش می‌کنیم امتیازات خانگی به راحتی از دست نرود

سرمربی چیپس کامل مشهد گفت: ۵ بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده‌اند که طبیعتا هماهنگی آنان با تیم کمی زمان می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن جنگی در جمع خبرنگاران پس از تساوی تیمش مقابل شهروند ساری در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ۲ بازی ابتدای فصل را باید کنار بگذاریم. پس از آن ۲ بازی ۵۰ روز تمرین داشتیم و ۲ بازی دوستانه برگزار کردیم. شناختی از شهروند نداشتیم و می‌دانستیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

وی افزود: شهروند فوتسال خوبی به نمایش گذاشت و با یک دفاع تیمی خوب، روی دو حمله توانستند ۲ گل به ثمر برسانند. متاسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و هرچه زدیم به در بسته خوردیم. باید خیلی بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم در طول فصل نتیجه بگیریم.

سرمربی چیپس کامل مشهد در خصوص از دست دادن امتیازات خانگی خاطرنشان کرد: به دلیل از دست دادن امتیازات خانگی متضرر خواهیم‌شد. هرچند شهروند با تیمی ناقص و جوان در این بازی حاضر شده بود، اما یکی از تیم‌های معتبر لیگ برتر است. تلاش خواهیم کرد تا این اتفاق مجددا در مشهد تکرار نشود.

جنگی در خصوص برنامه چیپس کامل برای ادامه لیگ برتر بیان کرد: در هفته آتی با نماینده کلاردشت بازی خواهیم داشت. یک روزی ریکاوری و ۳ جلسه تمرین خواهیم داشت. سعی داریم آنالیز خوبی از زندی بتن داشته باشیم تا بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط تیم و بازیکنان عنوان کرد: به غیر از ۲ بازی نخست، در تعطیلات لیگ برتر ۵ بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده‌اند و طبیعتا هماهنگی آنان با تیم کمی زمان می‌برد. باید تلاش و تمرین کنیم تا امتیازات خانگی را از دست ندهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.